23 minuten geleden, Mimisiku zei:
Er is natuurlijk niets mis mee dat iemand een oude VU+ Duo zo lang mogelijk wil inzetten… etcetera
ik heb niets geïmpliceerd in m’n bericht dat met jou commentaar van doen heeft.
Op de oude DUO was elke Upgrade van VTI een succes tot deze laatste versie aan toe. Dat heb ik aan Jan Ambers vaak genoeg geschreven.
“never touch a running system is ouwe kletskoek”
En alle tussentijdse updates voor 11.x zijn destijds ook netjes gedocumenteerd in dit subforum.
Refereer ik daar aan dan??
Ik impliceer ook niets… Jij geeft aan dat hij inmiddels een paar jaar achterloopt en dat we inmiddels op VTi 14 zitten… Tussen de regels door lezend concludeer ik daaruit dat jij eigenlijk vindt dat het tijd wordt voor iets nieuws…
Persoonlijk vind ik dat de TS eigenlijk botweg naar de bekende weg vraagt. Hij hééft immers VTi op zijn ontvanger en kan dus gewoon via ‘blauw groen groen’ updaten. Dat zit standaard in de firmware. M.a.w. hij hóefde helemaal niet te vragen waar die updates staan. Het staat gigantisch groot in het scherm bij het opstarten van de firmware en in het VTI Panel zo op te roepen…
Dan heb je andere dingen tussen de regels gelezen dan wat er feitelijk aanwezig is
namelijk niets staat tussen die regels
En het topic gaat ook niet over jou of mij, mij zijn alle VU+ images en modellen welbekend sinds 2010 toen de eerste DUO mijn vervanging werd voor de veel te dure Dreambox
je ligt dus zoals ik je vaak genoeg heb gezegd ongeveer 5 jaar achter met dat oude VTI 8.0 naar VTI 11.0.2 upgraden
dus je zal nog wel wat topics moeten teruglezen
Het staat er tocht echt hoor! Of weet je zelf niet meer wat je schrijft?
ik refereerde in al mijn berichten aan het Image en niet aan de Box
dus een “nieuwe Box” kopen hetgeen jij eruit opmaakt heb ik niet geschreven.
laten we het daar maar bij houden wijsneus
Laten we het inderdaad gezellig houden… Discussiëren mag, mits de omgangsregels worden nageleefd.. Let’s agree to disagree..
Ik hjeb er VTI-v8.02 ingeprogd en dat werkt vlot en geen hinderlijke “loading” meer
Vraagje: Waar stel ik de opstartTV/Radiozender in?
Dus al de moeite voor niets! Van VTi 8 naar VTi 8…
1 like
Vraagje: Waar stel ik de opstartTV/Radiozender in?
Op de VUPLUS Support site staat het volgende:
Wo kann ich einen Startkanal einstellen? In der FAV.-Lste auf den Sender gehen und die Menü-Taste drücken
Dat moet toch lukken.
Ja en of!!! Het lukt super, bedankt!
Ik stel ook vast dat bij koude startup het audiolevel op 00 staat…
Is dat ook in te stellen en vast te leggen?