Volgens mij kun je dit allemaal. Het is wel een dual/twin tuner , Dat betekent als ik het goed zie dat je aan 1 genoeg hebt en de LNB’s en switches kunt handhaven.
Heb er zelf geen ervaring mee. Wel met de DUO2 en de Solo4k. Er lopen hier 2 kabels vanaf de switches naar 1 tuner in elk van beide ontvangers; er komen dus 4 kabels het huis in, 2 naar elke tuner om van 2 satellieten tegelijk te kunnen opnemen en kijken.
In de Duo2 zit trouwens nog een extra tuner voor een draaibare schotel. Daarvoor loopt er een extra kabel naar binnen.
Ik heb hier VTi (14) erop zitten. Mijn leverancier vertelde mij bij de aankoop dat dit (op dat moment) het enigste besturingssysteem was, dat zonder problemen draaide. Maar dat kan inmiddels anders zijn. VTi werkt prima bij mij.
Ben begonnen met openatv 6.3, wat ook gewoon zonder problemen draait, maar omdat ik MGcamd nog regelmatig gebruik, dat word nog niet ondersteund door openatv.
Opzoek gegaan naar een andere image, wat toch wel uitgebreide mogelijkheden had zoals openatv, en wel met mgcamd ondersteuning, kwam ik uit bij Pur-E2.
Openpli is niet uitgebreid genoeg, en VTI vind ik persoonlijk de bediening helemaal niks, draait wel stabiel, maar kan me er niet in vinden.
Pur-E2 heeft dan wel geen Nederlandse settings lijsten, maar die kun je met dreamset of dreamboxedit er even ingooien.
Heb hier bij de Duo2 de LNB van de draaibare schotel gewoon aangesloten en tuner C op geavanceerd gezet. Werkt probleemloos en zal met de 4K ook vast kunnen.