Omdat ik altijd bij openatv heb gezeten, en deze nog geen MGcamd ondersteund voor mijn vu+duo 4K ben ik opzoek gegaan naar iets anders, en kwam ik bij Pur-E2 uit.
Deze ondersteund best veel, en is bijna of helemaal net zo uitgebreid met extra’s als openatv.
De Nederlandse settingslijsten zien niet op een normale manier via de feeds te downloaden, maar is na wat puzzelen toch mogelijk.
Met de estuary skin lijkt het een beetje op kodi. Uiteraard zijn er ook andere skins te downloaden.
als het een image voor een VU+ betreft zou het wel aan te raden zijn dat er meer informatie gegeven wordt behalve een download adres en wat screenshots
wat voor build, kernel, versies, app’s , plugins uit de feed,
bla bla
het is een image voor veel receivers, dan is het niet een puur VUplus topic
Ik draai al een aantal maanden met deze image. Ben er tevreden mee super stabiel en veel goede applicaties kijk maar eens op de site naar bijvoorbeeld de plug inn OLM.
Ziet er leuk uit op de Solo2. Moest alleen een aantal keer gokken voordat ik het wachtwoord goed had. Toen ervaren dat Samba apart geïnstalleerd moest worden. De vraag is alleen of het iets toevoegt, daar ben ik nog niet achter.
Ik draai al een aantal maanden met deze image. Ben er tevreden mee super stabiel en veel goede applicaties kijk maar eens op de site naar bijvoorbeeld de plug inn OLM.