Hoe kun je als je bijlage,s mee post deze verbergen.
Ik voeg nu een bijlage bij maar heb geen idee hoe ik deze kan verbergen
Hoi,
Ik doe dat met spoiler
Je begint met [spoiler] en eindigt met [/spoiler]
en daar tussenin voeg je de afbeeldingen toe. Je kan 10 bijlages toevoegen
dus:
[spoiler]
afbeelding(en) in bercht invoegen
[/spoiler]
Als ik de geplande footprints van de AzerSpace 2 bekijk zijn die helemaal niet zo gunstig voor ons, dus dat er ineens ontvangst is moet dan toch door een ander satelliet komen?
Eén satelliet 2 missies. Dit is een gezamenlijke missie - een deel wordt beheerd door Azerspace en wordt aangeduid als Azerspace 2. Een deel zal door Intelsat worden beheerd als I-38. Hij wordt geplaatst op 45 oost om Intelsat 12 te vervangen
overstappen naar de nieuwe satelliet zal in twee fasen wordt uitgevoerd, waarbij de geplande verplaatsing plaatsvindt in de nachten van 24 januari tot 25 januari en van 31 januari tot 1 februari.
Als ik de geplande footprints van de AzerSpace 2 bekijk zijn die helemaal niet zo gunstig voor ons, dus dat er ineens ontvangst is moet dan toch door een ander satelliet komen?
We zullen wel zien hoe dit eindigt.
Alex, AzerSpace2 komt in de plaats van İntelsat 904 dus op 45.1 graden oost te staan. Op 45.1 graden oost Vanuit Enschede ontvang ik de alle tp’s die in de Europe beam zitten met gemiddeld 100% signaalontvangst. 46 graden oost is net iets zwakker bij mij. Ik hoop dat ze niet aan de beams en aan de tp’s gaan pielen want dat zal/kan de ontvangst vanuit West Europa gaan blemeren!
Hoi satkijker hoe gaat het met jou? Hey vraagje he, nu jij afentoe de Turkey Beam binnen krijgt he vraag ik me af wat jij nog meer van de Turkey beam vanuit jou locatie binnen krijgt? Krijg jij bijvoorbeeld Fox tv HD binnen? İs wel een lastige zit op 12329 H 6666 2/3