OK, dan is het zinnig.
Heb er op het forum waar ik modereer nooit last van of klachten over gehad.
OK, dan is het zinnig.
Heb er op het forum waar ik modereer nooit last van of klachten over gehad.
Ik vraag me af of alles wel lekker gaat. Hier nog niet heb ik de indruk.
Als ik vanmorgen inlog en naar nieuwste kijk zie ik daar 2 voor mij onzinnige staan. Even aangeklikt en daarna zijn er geen nieuwste meer. Maar als ik nu inlog en het overzicht bekijk zie ik de afgelopen uren meerdere nieuwe staan. Maar niets bij nieuwste.
Ik had mensen die er niets meer van snapten aangeraden op nieuwste te klikken maar dat klopt dus niet. Bij nieuwste verschijnen niet de nieuwste. Een selectie?
We zijn op de achtergrond nog steeds bezig met het fixen van hele oude berichten op dit forum die nog in de ubbthreads tijd geplaatst zijn. Daar missen smilies, attachments en andere opmaak.
Nu we toch met de migratie bezig zijn, is dat een mooi moment om de kers op de taart te plaatsen.
Het is mogelijk dat die berichten tijdelijk dat nieuwe berichten proces verstoren.
#edit: Ik zie nu ook dat ik de sortering van de nieuwe berichten op de hoofdpagina gisterenavond verkeerd had ingesteld. Nu staat het weer goed. Bedankt voor het melden.
Nog niet goed.
Niets bij nieuwste bij inloggen maar wel diverse nieuwe in het overzicht.
Of waren dat berichten van voor onze laatste communicatie en dus niet nieuwste?
Bij mij werkt het nu prima, dus zou het op prijs stellen als je dit met een screenshot en een goede toelichting kunt verduidelijken.
Iedere keer als ik een bericht lees, wordt ik uit Sat4All gegooid nadat ik het pijltje linksboven (in Safari) gebruik.
Eigenlijk ben ik op zoek naar de manier om terug te keren naar het “menu”. Wat is daarvoor de werkwijze in Safari?
Definieer ‘terugkeren naar het menu’.
De pagina die ik tegenwoordig zie als ik intyp “community.sat4all.com”
Op het logo klikken? ![]()
Maar de command+[pijl links] knop in safari werkt natuurlijk ook ![]()
Dankjewel. Dat op het logo klikken werkt. Daar was ik zelf nooit op gekomen.
Deze (navigatie)tips zijn weliswaar vrij normaal gedrag voor een modern site-ontwerp, maar kennelijk niet voor iedereen direct duidelijk:
Kan ergens nog de oude persoonlijke berichten ingekeken worden, daar staan (stonden?) voor mij best wat belangrijke berichten in.
Ik zou zeggen, lees gerust het eerste bericht in dit topic eens. ![]()
Beste team van Sat4All,
IK moet echt wennen aan de nieuwe forum mogelijkheden. Maar ik ben heel eerlijk, ik vindt het taai. Vooral op de telefoon (iPhone), want daar vind ik het zeer onduidelijk. Misschien ben ik de enige en moet ik er aan wennen, ik zie de logica van deze software niet. Als ik een topic bekijk kom ik ergens in de midden van het verhaal terecht en wil ik juist het begin of juist het einde zien.
Nogmaals, het ziet er gelikt uit maar vindt het vreemd qua werking ten opzichte bijvoorbeeld phpBB (ik noem maar even wat).
Als het goed is kom je op de post die je het laatst gelezen hebt in dat topic. Dat is bij mij iig het geval.
Goede feedback en dat ben ik ook met je eens. Ik ga daar proberen wat aan te doen, want dat moet zeker mogelijk zijn.
Bij topics die ik al heb bekeken, ga ik ook naar het laatste ongelezen bericht.
Bij berichten die ik enkel in het oude forum heb bekeken kom ik op het eerste bericht uit.
Het is dan wel heel lang scrollen naar het laatste bericht.
Maar de volgende keer gaat het wel goed
Ik heb de mobiele weergave verbeterd. Hopelijk bevalt dit beter.