musz
41
Vakantie tijd , dus nu even tijd om de Xsarius Satmeter HD easy PRO te updaten .
In de bijlage een bestand waarin ik 5 sat positie’s heb opgenomen .
Super gemakkelijk om hier de schotel mee uit te richten .
Zie ook het tekst bestand .
Veel succes.
[Xsarius HD Easy Prosattp_mcu_dutch_xsarius_new–HD EASY PRO(megagert10-08-2017).rar](< base_url >/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=232839)[Xsarius HD Easy Prosattp_mcu_dutch_xsarius_new–HD EASY PRO(megagert10-08-2017).txt](< base_url >/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=232840)
Dankjewel mega gert. Handig! De satmeter is blij.
Bij 9 oost moet morgen de SR-FEC-27500-5/6 aangepast worden in 30000-3/4
Ik heb het gelezen en ga het aanpassen.
fenzo
45
Ik heb al enige tijd geleden zo’n Xsarius satmeter HD easy pro, maar ik krijg op geen enkele wijze verbinding met mijn windows 10 (64) PC.
De driver geinstaleerd dan zie ik een 340 serieel in apparaat beheer.
als ik de editor opstart, komt com 3 als standaard poort (OK) maar als ik wil uploaden of uitlezen krijg ik steeds foutmelding dat het mislukt is.
Is er hier iemand die deze meter wel kan updaten via windows 10?
heel graag hulp
Fenzo.
hagees
46
Hallo Fenzo, je moet wel even de bijgeleverde driver (oorspronkelijk voor win 7 ,8) installeren. De driver en overige soft staat op de xsarius site.
Je kan alleen de parameters op de computer wijzigen en dan met de mini usb kabel in de meter laden.
Er is een nieuwe lijst gemaakt voor Joyne welke je dan met de software tool kunt inladen.
zal zsm een link opgeven.
inmiddels kan je gewoon de 1e transponder 11727 v 27500 gebruiken om Joyne af te stellen want die zit ook op de wide beam van eutelsat 9 oost.