Ik meen dat er al es een rechtzaak geweest is over de term vegetarische worstjes. Ik heb niets tegen vegetariers of veganisten, maar een slager is per definitie iets wat niets met vegetarisch te maken heeft.
Het lijkt mij sowieso dat je als vegetarische slager gewoon niet serieus genomen wilt worden door je klanten.
De vegan Kroket is ambachtelijk bereid, heeft een krokante korst en een romige lupinevulling.
en
Citaat
De Vegetarische Slager heeft zowel frituursnacks, vlees voor in de pan, als … De Vegetarische Slager bitterballen zijn biologisch en volledig plantaardig. ..
herman kwekkeboom draait zich om in z’n graf (ofschoon die bakker was)
het moet eindelijk afgelopen zijn met vleesvervangende producten te bestempelen als vlees
Daar heb ik me ook over verbaasd. Je zou eigenlijk nieuwe namen voor dat soort nieuwe producten moeten verzinnen. Ik vind het ook wat ver gaan als je een fantasieloze homp tofu als vegetarische biefstuk bestempeld. Slagers zijn daar terecht niet blij mee.
Vegetariers zijn zeikers, altans de gene die ik ken en ze zitten je maar op dringen dat je zelf ook geen vlees en vis meer moet eten erg irritant. IK zelf eet niets van die raar genaamde nep troep (HOMP ).
Vegetariers zijn zeikers, altans de gene die ik ken en ze zitten je maar op dringen dat je zelf ook geen vlees en vis meer moet eten erg irritant. IK zelf eet niets van die raar genaamde nep troep (HOMP ).