Is er iemand met ervaring van xbmc op de Vu+ Solo2 met openpli ???
Vreemd, staat verkeerd, s.v.p verplaatsen naar vu+ MAP
Is er iemand met ervaring van xbmc op de Vu+ Solo2 met openpli ???
Vreemd, staat verkeerd, s.v.p verplaatsen naar vu+ MAP
Ik heb je bericht verplaatst.
Wat betreft het xbmc gebeuren die vraag begrijp ik niet helemaal als je bedoelt dat je op een pc tablet of iets anders xbmc op wil draaien en dan op dat apparaat het wil afspelen ja dit werkt perfect ism op de xbmc de e2 plugin.
Hallo, ja ik bedoel de enigma2 ad-on op de solo2 box, maar deze loopt na openen van more adons bij mij vast…
Vandaag mail van Blackhole,
Dear members,
Vu+ is working hard on software side to make your Vu+ box always better and to improve your fun.
Xbmc and OpenGL animations will be soon included in Black Hole images for your Vu+ soloSe, Solo2 and Duo2.
http://www.vuplus-community.net/board/threads/xbmc-soon-in-black-hole-image.20445/
let wel dat is een BETA IMAGE
!!! IMPORTANT !!!
This software is a beta release, so it is possible that critical errors occurs.
Please report errors in the support thread
CHANGELOG
maar er zal wel met der tijd een stabile versie van verschijnen
Warning: @all members that are going to test the beta image with Xbmc and animations inside:
Because Xbmc will install many addons and graphics, to prevent to full your flash, be sure to have and hdd mounted in your box or use a Usb stick or a Nas mounted on /media/hdd
In other words, before to launch xbmc be sure to have a device mounted in /media/hdd
Nu maak er niet zo’ n drama van
XMBC is enkel voor de DUO2 / de SOLO2 en de SOLO SE
dus dat zal wel loslopen met die het XMBC principe kennen en sowieso een HDD of NAS gebruiken (waarom anders xmbc gebruiken, retorisch)
p.s. kijk eens naar je handtekening
Warning: @all members that are going to test the beta image with Xbmc and animations inside:
Because Xbmc will install many addons and graphics, to prevent to full your flash, be sure to have and hdd mounted in your box or use a Usb stick or a Nas mounted on /media/hdd
In opther words, before to launch xbmc be sure to have a device mounted in /media/hdd
nou niks mis mee
met deze tip…
rest alleen de vraag hoeveel ruimte je moet reserveren
huh?
je hoeft niets actief reserveren
je hdd of in enkele gevallen is de usb is gemount
de standaard instellingen zijn dus al naar die mount gelinked
overigens je kunt de animatie ook uitzetten opdat een en ander naar believen iets vloeiender verloopt
menu / instellingen / systeem / animaties
Ben benieuwd of het lukt voor de Solo2, tot nu toe gaat het alleen goed op de Prismcube Ruby hier.
heb hem die 8.1 beta gisteren eens getest, totdat ik later een greenscreen bootlus kreeg
geen idee waarom (zal wel zijn geweest daar ik de NAS even afgekoppeld had? )
maar het zag er allemaal vloeiend en mooi genaimeerd uit.
ciao
De Warning komt van de testers hoor, daar hoef je mij niet over aan te spreken.
Ik laat ze voorlopig nog testen tot een stabiele release komt, scheelt weer veel ellende.
valt wel mee tripleboy,
gezien de respons op een ander forum loopt het prima
XBMC werkt mooi met de blackhole XBMC BETA2 versie. Krijg alleen geen ondertiteling op de films van bijvoorbeeld Istream Onechannel of Icefilms omdat de films worden geopend in een enigma2 mediaplayer en niet in XBMC zelf waar je de ondertiteling kunt downloaden.
Hier plaatjes van Blackhole XBMC met plugin iStream, dan kun je zien wat ik bedoel
En hier zie je dat hij de films opent in een enigma2 media player
Terwijl hij eigenlijk dit hoort te doen voor ondertiteling (Dit is een screenshot van de versie op mn pc)
De kennis en kundigheid betreffende het XMBC BètA -image neemt gestaag toe…
Misschien dat de Moderator de titel kan veranderen…
Daar het voor DUO2 + SOLO2 + SOLO-SE eigenlijk hetzelfde principe van instellen en gebruik betreft!
en bedankt moderator… s
Even als non xmbc user moet je weer veel leren.
LiveTV zoals dat op een PC functioneerd kan met deze versie (de beta versie Kodi 14.0 onder VTI 8.1 en andere Images) NOG NIET
Live TV is in de applicatie XMBC ook van de ingebouwde Tuners gebruik maken, momenteel sluit je de xmbc plugin en gaat terug over op enigma2.
Hoeveel media formaten allemaal afgespeelt kunnen worden, moet ik eerlijk bekennen, kan ik niet zelf testen en dus nu al beoordelen.
Dat zal nog nader " als ervaring " aangeleverd worden, door U en mij.
ciao
Super om te zien dat de eerste stappen gezet zijn! Binnenkort maar eens even proberen
Net ook even kort xbmc getest op VTI en loopt op zich prima. Ook verbazingwekkend soepel.
Maar inderdaad een aantal plugins werken nog niet.
Bij live tv kun je de plugin nog niet selecteren en ook een film afspelen gaat ook nog niet in rechtstreeks in xbox. Maar het ziet er zeer hoopvol uit.
Mooi hé, even op klikken
ja inderdaad
en het lijkt dat OpenGL onze beeld kwaliteit nog een stap hoger heeft gezet dan die al was
gisteren was ik een beetje aan het testen met 720P en 1080i (kun je zelf ook testen om te zien)
vooral als je fotoos uit je netwerkmap bekijkt.
ciao