These new features will remain dormant until they are turned on using an enablement package, which is a small, quick-to-install “master switch” that simply activates the Windows 10, version 1909 features.
bedoelt men soms dat je nog een enablement package nodig hebt?
bedoelt men soms dat je nog een enablement package nodig hebt?
Heb dat een tijd geleden gelezen ja om de nieuwe features geactiveerd te krijgen moet Microsoft een update sturen die dit doet. Er stond wel bij dat het nog niet bekend is wanneer Microsoft deze nieuwe features in Windows 10 wil gaan activeren.
Heb dat een tijd geleden gelezen ja om de nieuwe features geactiveerd te krijgen moet Microsoft een update sturen die dit doet. Er stond wel bij dat het nog niet bekend is wanneer Microsoft deze nieuwe features in Windows 10 wil gaan activeren.
M.a.w. 1903 en 1909 zijn voor het ogenblik identiek ?
Er is verder nog niets bekend. Microsoft het het erna ook niet meer over gehad in hun nieuwsberichten. En nu met dat virus staan ze vrijwel helemaal stil op beveiligings updates na, dan zullen ze ook geen nieuwe features gaan activeren lijkt mij.
Uiteraard staan die niet stil. in dit soort extreme situaties floreren bedrijven die on-line toepassingen etc. bieden enorm. Denk alleen eens aan hoeveel mensen nu Microsoft teams gebruiken.
Optional updates zijn geen essentiële updates. Logisch dat ze die nu niet doorvoeren omdat dit invloed kan hebben op hoe andere (software) programma’s hierop reageren en daarbij dan weer ondersteuning (vaak op locatie) nodig is. De medewerkers van Microsoft (wereldwijd) hebben momenteel beslist meer aan hun hoofd dan ze lief is, ik verwacht niet dat daar momenteel tijd voor pause is als 99,9% van deze aardbol nu zo’n beetje alles via internet aan het doen is en voor een groot deel dus afhankelijk is van het OS.
Apple en (zeker) Linux kunnen misschien wat relaxter zijn maar een Multi national als Microsoft zeker niet.
Is toch al gezegd Microsoft komt nu enkel met beveiligings updates, de rest gaat op pauze. Wat is daar nu zo moeilijk aan?
Op pause heb jij überhaupt gelezen wat ik schreef? nee dus Microsoft is enorm druk geen onnozele kreten gaan schrijven s.v.p.. Ik heb diverse collega’s die voor/bij Microsoft werken. Je reageert wel vaker nonchalant zonder enige vorm van onderbouwing stop daar eens mee!
Nee daar stop ik niet mee omdat wat ik zeg waar is, ik heb diverse collegas die mij hele andere dingen vertellen dan jou collegas. En ik lees waarschijnlijk ook hele andere persberichten van Microsoft dan jij doet?
En waar is jou onderbouwing? Mijn onderbouwing staat gewoon voor iedereen te lezen op het grote Internet.
Jij woont in Spanje? Je mag niet eens de straat op toch? als ik het (jouw) “grote internet geloof”. Hoe overleef jij eigenlijk? omdat Microsoft medewerkers wereldwijd allemaal op pause staan… hoe naïef ben jij nu eigenlijk? Hoe denk je dat de goederen in jouw supermarkt komen. Bijna alle software van bedrijven draait op de 1 of andere manier op Windows. en Spanje loopt niet voorop betreft wat voor vorm van technologie dan ook. Wat komt daar vandaan behalve fruit (wat overigens prima is)!
Droom gerust verder.. en geloof in het grote internet want wat ze daar zeggen klopt altijd toch?.Ik ben er klaar mee ga er verder beter niet meer op reageren.
Vanaf mei zal Microsoft alleen nog de meest belangrijke beveiligingsupdates doorvoeren voor Windows 10. Vooral de C- en D-releases zullen tijdelijk worden stopgezet vanaf mei. Het bedrijf heeft dat zelf gecommuniceerd en laat weten dat een stabiele Windows 10 prioriteit is tijdens de coronacrisis. Mensen rekenen meer dan ooit op hun tablet of pc.