seriele kabel aansluiten op de rs-232 plug en kijken wat ie wel doet. Ik heb het ook eens gehad, dat bleek toen aan een defecte FGPA te liggen. Die hebben ze toen opnieuw geprogrammeerd en toen deed ie het weer.
Als je geen seriele kabel hebt zou je nog eens kunnen kijken of je hem kan flashen, wellicht is je flash corrupt en start hij daarom niet verder? Als je starting ziet probeert hij het in ieder geval nog wel dus helemaal stuk is ie dan ook weer niet.
Donderdag heeft ie voor het laatst gespeeld. Ik was afgelopen weekend in NL & D en ben terug en wilde weer kijken. Er was verder niemand thuis behalve de nanny. Maar die komt er niet aan.
Een nieuwe gaat het niet worden maar ik heb al een link gevonden naar een gebruikte voor omgerekend ongeveer 80 €.
Dan haal ik daar het MB uit en gaat in die van mij.
Ik heb aan die van mij namelijk nogal wat modificaties voor de audio en veel meer dingen gemaakt en dan is dat de snelste weg om dat ding weer aan de praat te krijgen.
Hij is van 2011. En vele malen misbruikt door af te schakelen met de schakelaar aan de achterkant.
seriele kabel aansluiten op de rs-232 plug en kijken wat ie wel doet. Ik heb het ook eens gehad, dat bleek toen aan een defecte FGPA te liggen. Die hebben ze toen opnieuw geprogrammeerd en toen deed ie het weer.
Als je geen seriele kabel hebt zou je nog eens kunnen kijken of je hem kan flashen, wellicht is je flash corrupt en start hij daarom niet verder? Als je starting ziet probeert hij het in ieder geval nog wel dus helemaal stuk is ie dan ook weer niet.
Dat klopt, maar ik wil niet dat mijn mensen allerlei TV´s, versterkers etc. voor privé doeleinden aan slepen om te repareren.
En dan moet de baas wel het goede voorbeeld geven.
Ze mogen dat wel in hun eigen vrije tijd en dan kunnen ze alles gebruiken aan meetapparatuur, gereedschap en mogen dan ook alles gebruiken aan electronica onderdelen. Daar doe ik dan niet moeilijk over.