Ik heb de DVB-S2X tuner in slot B gemonteerd, decoder loopt vast. Terug in slot C werkt het weer. En als ik de MIS op 171 zet, ziet hij 1 zender, maar zonder naam.
Ik laat het maar zo. Was wel interessant om dit werkend te hebben.
Misschien moet er een juiste regel in de satellite.xml staan. Maar die heb ik niet.
Ik heb de laatste satellite.xml van github erin gezet. De transponder staat er wel in, maar geen enkel kanaal. Via het menu vind ik geen enkele optie om die te updaten. Openpli 9.2 image heb ik erop staan.
bedankt voor het zoeken. Maar hier staat die transponders helemaal niet in. Die ik had stonden ze wel in, alleen de MIS staat er niet in. Die zou 171 moeten zijn. Maar dit lukt niet.
Ik heb de DVB-S2X tuner in slot B gemonteerd, decoder loopt vast. Terug in slot C werkt het weer. En als ik de MIS op 171 zet, ziet hij 1 zender, maar zonder naam.
Ik laat het maar zo. Was wel interessant om dit werkend te hebben.
Misschien moet er een juiste regel in de satellite.xml staan. Maar die heb ik niet.
Dit gedaan. Nu vind hij geen zenders. Als ik het handmatig doe, met de MIS 171 wordt er wel 1 data zender gevonden. Ik denk dat het tot hier goed ga. Maar ergens in de config file staat iets niet goed.
Dit gedaan. Nu vind hij geen zenders. Als ik het handmatig doe, met de MIS 171 wordt er wel 1 data zender gevonden. Ik denk dat het tot hier goed ga. Maar ergens in de config file staat iets niet goed.