Ik heb een nieuwe vu+ uno 4K en wilde de ouderwetse cccam installeren, sorry ik ben lui, makkelijk etc. en gewoon geen zin in oscam installeren.
maar die is niet beschikbaar onder de plugins moet ik nu toch over naar oscam?
Ik heb een nieuwe vu+ uno 4K en wilde de ouderwetse cccam installeren, sorry ik ben lui, makkelijk etc. en gewoon geen zin in oscam installeren.
maar die is niet beschikbaar onder de plugins moet ik nu toch over naar oscam?
ja zo simpel is het nu oscam voor de 4k ontvanger
dus kom maar uit je luie … he
Ja cccam gaat niet werken!
Altijd maar naar de bekende weg vragen? als je goed had gelezen wist je dat de nieuwe 4k ontvangers van VU+(en andere merken) allemaal een ARMV7 processor hebben en die draaien niet op CCcam,maar op Oscam.
Staat ook op hier en op veel forum’s beschreven,ow je bent lui he!! (maakt niet uit)
CCcam is op sterven na dood(als die al niet dood is),Oscam werkt lekker,oscambutler downloaden via de feed en het werkt gelijk.
Als je goed had gelezen wist je dat de nieuwe 4k ontvangers van VU+(en andere merken) allemaal een ARMV7 processor hebben en die draaien niet op CCcam,maar op Oscam.
En dat heeft er alles mee te maken dat de ondersteuning van CCCAM alweer enige tijd geleden is gestaakt.
Reden temeer om over te schakelen op OSCAM.
Ik hab ook begerepen dat er een nieuwe CCcam zou uitkomen,met de komst van de dreambox 900 uhd ontvanger, nou die is er nu dus ,maar ik lees/hoor nergens er meer van.
Een broodje aap verhaal mischien?
Juridische problemen misschien?
Die zullen dan net zo’n juridische problemen hebben als oscam kortom dat is onzin.
Mij maak je niet gek, ik ga me wel in oscam verdiepen, er is genoeg studie materiaal voorradig,
Iedereen bedankt weer en alvast een gelukkig nieuw jaar !