ben ik nu zo dom ?? , maar ik wil hier een bmp plaatje vergroot uitprinten
vroeger had ik image is dat weg in xp ?? , nu heb ik het geprobeert met paint op scherm komt netjes het vergrootte beeld maar de printer is nog steeds de orginele maat denk ik
kortom met welk programma print je zoals het op scherm komt ?
ik ben dom , ook met word blijft het klein in paint groot dan alles selecteren en in word ingevoerd met copieren en plakken , maar in word weer alles normale grootte
ja maar wat doe je er dan mee,in word kan je het normaal uitrekken ,niet je beeld instellingen maar je plaatje natuurlijk .
maar zit er in paint niet de mogelijkeid om te vergroten .
heb net even gekeken wil wel maar niet ideaal ,met paint .
vergt erg veel geheugen ,en cpu kracht om het echt groot te krijgen .
je kan ook kijken naar irfanview werkt met alles en is freeware.
maar met word moet het toch ook lukken hoor op het plaatje gaan staan met de muis klik en dan komen bij de hoeken blokjes en die kan je pakken en slepen .
mischien is het ook nog beveiligd ,om de maat te veranderen ,dan je bestandje eerst een andere naam geven ,dan lukt het vaak wel .
ben ik nu zo dom ?? , maar ik wil hier een bmp plaatje vergroot uitprinten
vroeger had ik image is dat weg in xp ?? , nu heb ik het geprobeert met paint op scherm komt netjes het vergrootte beeld maar de printer is nog steeds de orginele maat denk ik
kortom met welk programma print je zoals het op scherm komt ?
in paint is hij al groot genoeg, altans op het scherm , ga ik dan bijvoorbeeld naar printvoorbeeld dan is hij weer klein en ook als ik hem uitprint. dat ik nou juist het probleem. op scherm staat het in paint hoe ik het wil hebben lekker groot. maar hoe krijg ik het op papier. anders moet ik het telkens van beeldscherm lezen.