Als de CCcam niet via het plugin menu van Open-ATV uit hun feeds, of meteen specifieke ipk voor OpenATV, ginstalleerd hebt, dan mis je de emu opstart scripts.
De emu zal dan niet in het Softcam menu verschijnen.
Daarnaast is het met de standaard ipk installaties niet mogelijk om verschillende versies van CCcam tegelijk te installeren.
De bestanden zullen elkaar overschijven en je houdt alleen de laatste versie over, of je krijgt foutmeldingen.
Bij de Vu+Duo kunnen er meerdere softcams ingezet worden en om de beurt afschakelen en nieuwe aktiveren… (met VTI8.0)
Zou wenselijk zijn dat dit bij de OpenATV 4.2 ook kon… ( seems to be Wishfull thinking!)
Dan zal VTI voor elke versie waarschijnlijk een unieke bestandnaam voor CCcam in de ipk hebben staan en de start scripts mee leveren.
OpenATV gebruikt voor zover ik weet altijd de standaard naam CCCam voor elke versie en levert een opstart script, indien je installeert via de OpenATV feeds.
P.S. OpenATV 4.2 is al sterk verouderd. De huidige versie is volgen mij 5.3 en 5.4 is al in beta.
Pli kan geen 2 softcams tegelijk meer draaien volgens mij, vroeger heeft dit wel gekunnen.
Met Openatv heb ik dit een paar jaar geleden ook eens gedaan, de ene build ging het wel, de andere weer niet, dus waarschijnlijk zul je eens moeten wisselen van image om te kijken welke het wel doet.
Openpli maakt alleen software voor de xp1000, al is de sf8 dezelfde ontvanger als de xp1000, alleen heeft de sf8 dan een display, weet niet of je die met een plugin uit de pli feed aan kunt sturen als je de xp1000 software er op zet