Met op 31 juli een gratis wedstrijd voor alle Telenet tv klanten via pro leageu 1 kanaal vanaf 18.30 met de wedstrijd van club Brugge
ik zal niet kunnen kijken, we hebben de telenet tv box nog niet gekregen van onze vzw.
Denk dat het via dvb-c ook nog bestaat, ga straks eens kijken, via de volledige scan komt die nog op de kabel voor.
PS: voor wie snel is, play sports 1 staat open op 282 MHz zonder naam enkel cijfers voor wie dat kan scannen.
Sommige kanalen kan ik nog inlezen, maar enkel de viacces codeeing zit er nog oo.
De N van nagra lichr niet meer op. Ik vermoed dat dit voor orange is.
Nochtans staat die op 282 MHz gratis open zonder codering, het Dazn kanaal voor vrijdag staat er ook op met het logo.
Ondertussen staat de codering ook aan op die zenders zonder naam, en de gratis wedstrijd is enkel voor tv box kijkers, mensen met een ci+ module en digibox en digicorder vallen uit de boot, heb Telenet al gemeld dat dit niet voor elke klant dan is en ze dus foute uitspraken doen op hun site dat ze niet melden dat het enkel voor tv box kijkers is.
Heb je gekeken welke codering?
Nagra of viacces of beide?
Misschien enkel voor orange?
telenet biedT ![]()
t’is niet omdat de zender op dvb-c staat, die voor telenet is.
orange gebruikt nog de coax, en daarom kan het zijn, dat enkel de viacces codering er op zit.
ben bang om mijn ontvanger te ontregelen, maar anders keek ik zelf even.
Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en ingelezen.
Enkel de viacces codering staat er op.
Volgens mij is het dan gericht voor orange, die nog met dvb-c werkt.
De zenders zonder naam met enkel freq in zijn et dat verdwijnen, die zullen na de vakantie weg zijn, die met naam zijn voor orange op die freq en die ene Franse zender is voor beide providers.