Radio - DVB-C : EPG ?

denk dat er dan eerst een wetgevingsaanpassing moet gebeuren voor full stream

Dank voor de reacties, ik weet dat het beroerd staat met radio epg, let wel, ik vroeg specifiek naar de met dvb streams meegezonden rds radiotext, ik kan die nu enkel nog radio MNM uitlezen, de andere vrt radio plots niet meer.

21 minuten geleden, Schotelspeller zei:

Dank voor de reacties, ik weet dat het beroerd staat met radio epg, let wel, ik vroeg specifiek naar de met dvb streams meegezonden rds radiotext, ik kan die nu enkel nog radio MNM uitlezen, de andere vrt radio plots niet meer.

idd, ze hebben aan de streams geprutst, andere bron.

het geluid van MNM is ook luider dan de VRT Radio 2 zenders.

denk dat MNM nog van de DAB+ bron komt en de rest via glasvezel bron.

1 like

Klara Continuo heeft ook RDS op zitten en MNM HITS, en VRT NWS en Radio Benebene.

eens alle kabel radio zenders afgegaan dat iets of wat deftig is in Duits, engels en frans en Nederlands, en enkel die hierboven hebben RDS.

1 like

Op 11-8-2025 om 22:55, digitaal kijker zei:

idd, ze hebben aan de streams geprutst, andere bron.

het geluid van MNM is ook luider dan de VRT Radio 2 zenders.

denk dat MNM nog van de DAB+ bron komt en de rest via glasvezel bron.

Veel dank voor je info. Ik heb de indruk dat de geluidskwaliteit van vrt1,2, klara én StuBru inderdaad beter is dan van mnm. Op de ziggo dvb-c geeft alleen MNM nog de rds radiotekst, de anderen helaas dus niet meer.

In een ver verleden werd deze url als bron gebruikt voor het grabben.

Dank je wel !

Die had ik al eens eerder gezien maar nog niet genoemd in dit onderwerp inderdaad.

Dan vraag ik mij af, hoe komt die informatie op die site ?
Daar moet wel een elektronische weg voor voor zijn.

Hoe dit in de EPG van een Vu+ te krijgen . . . ?

Ik ga oorboekje.nl een bericht sturen.

als Rytec dit in de epg optie kan krijgen dan is dit geen probleem mits dit in je box is ingesteld om dagelijks of wekelijks die epg te downloaden via die optie.

2 uren geleden, kees321 zei:

Ik ga oorboekje.nl een bericht sturen.

Ik weet niet of dat zo handig is, want EPG is over het algemeen een verdienmodel.

1 like