Oscam 11588 Met Nieuwe opties in de gobel config & Reader

Hallo sat4all vrienden

ik zit met nieuwe opties in oscam11588 waarvan ik niet weer ze voor dienen graag zou ik een uitleg willen

ik dacht vraag het aan de sat4all vrienden :face_with_monocle:

| | zie bijlage |

[Oscam 11588.docx](< base_url >/applications/core/interface/file/attachment.php?id=323812)Oscam 11588.pdf

Je Word document is niet beschikbaar.

Heb je al eens gebruik gemaakt van help functie in Oscam?

Ga naar de GUI van Oscam en klik op het configuratie-item.

Op streamboard kan hij het natuurlijk ook direct nazoeken… Er zijn redelijk wat aanpassingen geweest t.b.v. DreCAS (wie gebruikt dit?) en NDS qua filtering en uitlezing… Wellicht een poging om SKY kaarten weer met OScam bruikbaar te maken? Payload weergave, INS uitfiltering, CW e.d.

Dit zijn géén officiële veranderingen in oscam deze opties komen uit een gemodificeerde oscam-CX-AIO

Je kunt beter gaan vragen waar je dit weg hebt voor hulp…

dit zijn gewone veranderingen in de normale oscam versies.Nik smet speciale dingen of gemodifieerde te doen : https://www.sat-universe.com/showthread.php?t=224897&page=62

dank je wel voor jullie reactie

bellejt heeft me naar de juiste informatie gestuurd

:wink:

1 like

Als je gewoon oscam compileert van het streamboard krijg je cc-AIO opties er niet in

is ook niet in de timeline van oscam te vinden !

Ik compileer OScam ook zelf en zie die cc-AIO opties ook niet. Inmiddels alweer op 11589…

op de foefel sites met een emu en onderliggende gevaren.Op de link die ik gaf heeft er nog nooit iemand problemen gehad. Ieder is natuurlijk vrij om te nemen wat hij wil

Daarom haal ik ze ook van de officiële OScam trunk… Op de RasPi kan ik hem semi-automatisch compileren… De twee voorlaatste versies bewaar ik voor het geval dat…

Inmiddels is er al Oscamversie 11589

Ik zie dat het al gemeld is door Mimisuki