Ik ben wel met meer in de war, vooral omdat het vroeger wel ging.
Ontvanger is een keertje helemaal vastgelopen, toen heb ik hem weg gebracht naar iemand die dan alles eraf heeft gezwierd en alles er terug heeft opgezet.
Eerst werkte de linker LCD niet, dat heb ik dan uiteindelijk gevonden via LCD4Linux.
Ervoor kon ik dat gewoon kiezen in een ander menu, maar nu is er helemaal niks meer waar ik het kan instellen.
Hij kiest dus zelf welke HDD hij gebruikt, dat merk ik als ik mijn opnames ga zoeken.
Heel vervelend aangezien ik de externe HDD wil gaan gebruiken om opnames bij te houden.
Tonskidutch, dus als ik de timer via de epg instel, dan moet ik daar ergens de opnamelocatie kunnen kiezen? Daar heb ik gisteren achter gezocht, maar ook daar niks gevonden.
Ik ben echt zo een beginner/ kluns.
De openpli 7.0 is ghelukkig wel gelukt.
Ik begin het er stilletjesaan van op mijn zenuwen te krijgen, en jullie wss met mij.
Ik kan gewoon nergens veranderen naar geavanceerd.
Sorry hoor, maar ben ik nou echt zo onduidelijk?
21 uur geleden zei ceesv:
Als je leest wat hij schrijft, moet je tot de conclusie komen dat het timer menu niet voorziet in het kiezen van een opname locatie.
En dat heb ik ook niet gezegd.
Op 9-12-2018 om 17:39 zei Alex1970:
Staan je gebruikersinstellingen op Expert?
Dat moet je veranderen en dat heb ik hieronder getest. Getest dus dat als je ‘gebruikersinstellingen’ niet op Expert hebt staan, dat je dan inderdaad de opnamelocatie bij een timer niet kan kiezen, dus als die wel op Expert staat kan het wel.
Op 1-2-2019 om 10:20 zei Alex1970:
Nog geen tijd gehad, lees eens terug met name
Toch even gauw getest:
Als ik bij Menu>Instellingen>Systeem>Expert instellingen>Gebruikeesinstellingen
Toegangsniveau instellingen op ‘Geavanceerd’ zet (i.p.v. ‘Expert’) kan ik ook de opnamelocatie niet kiezen in een timer.
23 minuten geleden zei Davy147:
Eureka, ik heb de opnamelocatie gevonden, waar ik ze kan veranderen.
Enkel kwam het er nu weer op neer dat het in trash terecht kwam.
Onderstaand wat foto’s. Staat het nu juist voor naar externe HDD op te nemen? (zie laatste foto)