Is de open haard weer weg op 7 Oost.
Het hout zal op zijn.
35 minuten geleden zei dreka1:
Is de open haard weer weg op 7 Oost.
Neen, die zijn er nog altijd.
7°E 11513 H 29900 5/6 ID: SOMINE KEYFI en TRT-radio’s als achtergrond.
Oke dankjewel , moet ik aan de slag met de schotel .
Ik heb hem door manueel de frequentie in te scannen ook op mijn schotel die op 9E staat afgesteld
.
Eenmaal met origineel geluid en 7x met verschillende radio stations op de achtergrond.
Begint hier al lekker warm te worden![]()
Dankjewel ging hier ook altijd , morgen eens mijn schotel nakijken , kan de buitendeur weer open ![]()
Geen openhaardvuur in 1920 x 1080 ??? zo een eindloos bewegend "knetterend vuurtje? pse !!!
Werk weer schotel goed gezet , gelukkig kan ik weer kijken wat zelf wil , dankjewel voor de positieve antwoorden.
fijn weekend dreka
Open Haard is vervangen door bewegende beelden , zijn wel mooie beelden
Op 24-8-2018 om 10:04 zei ceesv:
En open haarden, zelfs in 4k zijn volop te vinden op Youtube.
Zelfs in 8k.
Is bij mij al jaren aanwezig, de BluRay staat namelijk in de kast.
hoi,
Goed nieuws voor tv-kijkers - Şömine Keyfi is terug en deze keer in HD (1920x1080px, 192 kbit / s). Satellietkijkers kunnen dit programma gebruiken voor een mogelijke sessie en comfort in de komende winter. Deze open haard is veilig. U hoeft zich geen zorgen te maken over het onderhoud.
Schotel net ingepakt voor de verhuizing , volgend jaar weer .![]()
Şömine Keyfi werkt hier helaas niet meer maar wel Hottest hits een aantal andere radio zenders op 7 oost.
Het zijn nu wel bewegende beelden met de drone , van hele mooie natuur gebieden.
8 uren geleden, dreka1 zei:
Şömine Keyfi werkt hier helaas niet meer maar wel Hottest hits een aantal andere radio zenders op 7 oost.
Het zijn nu wel bewegende beelden met de drone , van hele mooie natuur gebieden.
hoi,
Şömine Keyfi is alleen beschikbaar in de wintermaanden (december t/m maart)
Kan ook wel eens gevaarlijk zijn.![]()
https://www.hln.be/het-leukste-van-het-web/brandweer-opgeroepen-voor-haardvuur-op-tv~ad3418ec/
Bron hln.be
Ja werkt hier ook weer ![]()
oh hemel die belgische dames ook…
wat is er als kerstboom voor op m’n TV