open haard op je tv

Is de open haard weer weg op 7 Oost.

Het hout zal op zijn.

1 like

35 minuten geleden zei dreka1:

Is de open haard weer weg op 7 Oost.

Neen, die zijn er nog altijd.

7°E 11513 H 29900 5/6 ID: SOMINE KEYFI en TRT-radio’s als achtergrond.

1 like

Oke dankjewel , moet ik aan de slag met de schotel .

Ik heb hem door manueel de frequentie in te scannen ook op mijn schotel die op 9E staat afgesteld​:grinning_face:.

Eenmaal met origineel geluid en 7x met verschillende radio stations op de achtergrond.

Begint hier al lekker warm te worden​:sweat_smile:

1 like

Dankjewel ging hier ook altijd , morgen eens mijn schotel nakijken , kan de buitendeur weer open :sweat_smile:

Geen openhaardvuur in 1920 x 1080 ??? zo een eindloos bewegend "knetterend vuurtje? pse !!!

Werk weer schotel goed gezet , gelukkig kan ik weer kijken wat zelf wil , dankjewel voor de positieve antwoorden.

fijn weekend dreka

Open Haard is vervangen door bewegende beelden , zijn wel mooie beelden

Op 24-8-2018 om 10:04 zei ceesv:

En open haarden, zelfs in 4k zijn volop te vinden op Youtube.

Zelfs in 8k.

1 like

7°E 11513 H 29900 5/6 ID: SOMINE KEYFI

Open haard is terug !

1 like

Is bij mij al jaren aanwezig, de BluRay staat namelijk in de kast.

hoi,

Goed nieuws voor tv-kijkers - Şömine Keyfi is terug en deze keer in HD (1920x1080px, 192 kbit / s). Satellietkijkers kunnen dit programma gebruiken voor een mogelijke sessie en comfort in de komende winter. Deze open haard is veilig. U hoeft zich geen zorgen te maken over het onderhoud.

Schotel net ingepakt voor de verhuizing , volgend jaar weer .:+1:

Şömine Keyfi werkt hier helaas niet meer maar wel Hottest hits een aantal andere radio zenders op 7 oost.

Het zijn nu wel bewegende beelden met de drone , van hele mooie natuur gebieden.

8 uren geleden, dreka1 zei:

Şömine Keyfi werkt hier helaas niet meer maar wel Hottest hits een aantal andere radio zenders op 7 oost.

Het zijn nu wel bewegende beelden met de drone , van hele mooie natuur gebieden.

hoi,

Şömine Keyfi is alleen beschikbaar in de wintermaanden (december t/m maart)

1 like

7°E 11513 H 29900 5/6 ID: Şömine Keyfi

Open haard is terug !

1 like

Kan ook wel eens gevaarlijk zijn.:joy:

https://www.hln.be/het-leukste-van-het-web/brandweer-opgeroepen-voor-haardvuur-op-tv~ad3418ec/

Bron hln.be

Ja werkt hier ook weer :+1:

oh hemel die belgische dames ook…

wat is er als kerstboom voor op m’n TV