Motors tv

Beste mensen ik heb een vu solo 2 en canal digitaal entertainment pakket,nu kan ik alle zenders ontvangen behalve motors tv,ik heb dit pakket genomen omdat hier juist motors tv inzit Kan iemand mij hier mee helpen Hou het aub simpel want ik ben geen ster met de computer en recievers

Mvgr opadrive

Voor motors TV moet je het witte Ci module van Canaldigitaal gebruiken wanneer ik mij niet vergis.

Bedankt dat er zo snel gereageerd word,maar ik ben een echte leek wat is een witte ci module

Dat is een module wat je in het ci slot stopt van je ontvanger.

Je kaart stop je weer in dat ci module, een soort speciale kaartlezer, die de decodering verzorgt van het kanaal.

Deze Ci-module heb je nodig, ik haal ze van marktplaats.

Achter het klepje waar je de canaldigitaal kaart in kunt doen, kan in de grote sleuf de Ci-module.

oscam met de juiste boxkey werkt ook!!

Beste mensen ik heb een vu solo 2 en canal digitaal entertainment pakket,nu kan ik alle zenders ontvangen behalve motors tv,ik heb dit pakket genomen omdat hier juist motors tv inzit Kan iemand mij hier mee helpen Hou het aub simpel want ik ben geen ster met de computer en recievers

Mvgr opadrive

Opadrive vroeg om een simpele oplossing en dan kom je uit bij de M7 CI, oftewel de witte module zoals hierboven beschreven.

oscam met de juiste boxkey werkt ook!!

Dadelijk niet meer als iedereen daar over openlijk blijft kwaken

Iedereen is vrij te experimenteren, ik hou het liever bij de witte module.

Ik vermoed dat er voor jou weinig te experimenteren valt met een witte module.

ik hoef niet te experimenteren, voor mij voldoende zo, heb toch de kennis niet in huis met die boxkey toestanden.

Heeft U met een ci module bijvoorbeeld de programma’s pitstop de gp motorcross wedstrijden mx2 en mxgp klasse

Als dit allemaal programma’s zijn van Motors TV ja en hierbij een beeld van tv.

groeten Astro Iris

Dadelijk niet meer als iedereen daar over openlijk blijft kwaken

Met Fox Sports 2 is er al geen beeld meer met Oscam. Ongeacht welke boxkey je gebruikt.