Migratie naar nieuwe forum software

Bedankt voor het melden. Dat is opgelost.

Nee dus.

Hier nog totaal hetzelfde. Kom er niet rechtstreeks.

Het is leuk dat je moet oefenen om eraan te wennen zoals Zilverhippie aangeeft maar ik vind het waardeloos dat het totaal anders is dan alle andere fora.

Maar ik ga wel oefenen want ik zie net dat dit forum van plaats 2 naar de laatste van mijn favorieten is verschoven.

Maar maar een klein beetje oefenen als alles via zo moeilijk wordt zoals zelfs het inloggen.

Dan geloof ik het wel en neem ik afscheid.

Waarom deze totaal anders dan alle andere software voor forums?

Waarom werken alle forums op dezelfde manier maar dit forum niet?

Phoe, wordt jij niet heel moe van jezelf door alles zo negatief te zien?
Heb je enig idee hoe ondankbaar dit overkomt? Ik had ook gewoon de stekker er uit kunnen trekken.

Succes verder!

Geen idee , andere software ??
Voor mij is het ook een hele aanpassing , een hele wirwar ,
maar … geraak er ondanks mijn slecht zicht er wel door :slightly_smiling_face:

PS: Ik heb jaren geleden zelfs al ergere forums gezien !!

En juist die moet je aanpassen naar https://community.sat4all.com/

Nee hoor, dat mag gewoon sat4all.com blijven, als je maar niet sat4all.com/forums gebruikt zoals hij.

Koel bloed bewaren, ik zit net te twijfelen of ik een teiltje koud water onder mijn bureau zal zetten. Maar dan begin ik ook weer te zweten, lastig zo’n vraag aan jezelf.

Al die inlogproblemen heb ik niet daar ik tegenwoordig de NordVPN wachtwoorden manager gebruik.

Dat kan natuurlijk ook allemaal manueel, maar het helpt met zoveel websites.

Een wachtwoord manager is als je actief bent op het internet eigenlijk onmisbaar.

Prima geregeld!

1 like

Dank je, ook omdat het kleine A5 notitie blokje met minstens 50 wachtwoorden wel eens wat verwarring bracht en voor mogelijke insluipers een te groot identity risico met zich bracht. Stond één half jaar geleden een vreemde in mijn slaapkamer / werkplek die de openstaande voordeur (wegens dwars ventileren) als uitnodiging zag.

minimum van 20 tekens is dom

Dat is wat veel, maar niet dom. Gelukkig is hier 10 tekens voldoende.

Uit ervaring kan ik je vertellen dat je dan de mensen gaat verliezen. Dier gaan dat wachtwoord gewoon ergens opschrijven of maken een wachtwoord van 7 tekens en zetten die dan 3 x achter elkaar

Een wachtwoord manager met auto fill-in dan maar als alternatief?

1 like

Best practice is minimaal 12 karakters, maar hier is het standaard minimaal 10. Minder is ook simpelweg echt onveilig.

Een minder complex wachtwoord, dat wel lang is, is nu eenmaal bewezen veiliger dan een kort complex wachtwoord.

En onverstandige mensen, die overal hetzelfde korte wachtwoord gebruiken (en dus geen wachtwoord manager gebruiken) heb je overal. Niet heel slim, maar eigen verantwoordelijkheid.

Heb even een nieuw ww aangemaakt en voor de rest wat rondgekeken. Ziet er allemaal best OK uit hoor. Wat wennen aan de andere lay-out, maar ook dat komt wel goed.

Merci Michel voor alle inspanningen voor dit fijne forum.

En de zwarte achtergrond vind ik heel geslaagd :slight_smile:

2 likes

uhm,

omdat er ook heel veel andere forummes financieel lastige tijden ervaren worden had ik al die vraag eerder gesteld inzake de donatie via de Bakje koffie toets, Is daar zicht op @Michel

?

Zeker, maar daar is een liedje over gemaakt…

Zo veel te doen. Belangrijkste was correcte werking forum, correcte weergave topics en historische links in zoekmachines werkend krijgen. Nog een paar zaken op mijn lijstje en dan ga ik me daar boos op maken :nerd_face:

Best wel goed geslaagd, de migratie. En best wel veel werk achter de coulissen.

Heb je ook gedacht aan de redirects zodat Google alles nog vindt via .htaccess zonder opnieuw te moeten gaan indexeren?

Dank. Zeker, zie mijn vorige bericht.