Migratie naar nieuwe forum software

Met inloggen krijg ik consequent een “Onbekende fout”. Het gekke is dat ik wel een email kreeg dat ik was ingelogd op een onbekend apparaat. Ik heb nu de link opgevraagd en daarmee ingelogd. Maar dat zou betekenen dat mijn huidige username/password niet geldig zijn?

Ik zie mijn profiel ook niet terug, alleen een eindeloze rij awards.

Zojuist met al mijn testaccounts getest. Werkt.

Nu je ingelogd bent, wijzig je wachtwoord en probeer het opnieuw.

Michel

Via een aanmeldlink ben ik weer op de site.

Het ziet er fraai en eigentijds uit.

Helaas bijna einde voor of nog weinig inloggen want zelfs fb esu secure lukt niet en dus maqr oude tablet opgestart maar zeg al bedankt en vermoedelijk vaarwel

Duidelijk verhaal :slight_smile:

Ja op mijn laptop wel maar op mijn telefoon krijg ik Onbekende fout als ik met emailadres en wachtwoord inlog

Duidelijk, dan ga ik dat proberen.

@iedereen Sat4all daar kan je jouw persoonlijke instellingen wijzigen. Makkelijk te vinden, maar kennelijk niet voor iedereen.

Gevonden:

Password moet ook minimaal 10 karakters hebben. Indien dat niet zo is krijg je de melding Onbekende fout

Top, ik ga kijken of ik dat duidelijker kan maken.

Effe firefox-instellingen uitgezocht:

1 like

En de priveberichten ook niet dus.

Vandaar dat je voorlopig nog op het oude forum kunt.

En kan ik die berichten daar exporteren?

Ja, met crtl+c en ctrl+v :wink:

Ziet er mooi uit, is even zoeken hoe wat en waar zit.

Ik heb even een nieuw wachtwoord aan moeten maken, de oude bleek niet geaccepteerd te worden i.v.m. te kort.

Volgens mij ben ik al mijn persoonlijke berichten kwijt, kan het mis hebben, waar zou ik ze eventueel nog kunnen vinden?

Het is voor mij nog een puinhoop. Heb me opnieuw aangemeld via via zoals gevraagd, daarna wachtwoord opnieuw ingesteld en alles zou prima moeten zijn en was het ook..

Maar zodra ik uren later opnieuw naar het forum ga krijg ik weer:

Oeps! Die pagina bestaat niet of is privé.