Migratie naar nieuwe forum software

kies gewoon nieuw en dismiss.

nou ja… zijn we nu “in eens” onze media en internet competenties of iT “fittness” allemaal vergeten of kwijtgeraakt?

Ik heb er geen moeite mee dus dat zegt al wat over eenvoud en simpelweg even alles bekijken, of het met smartphone ook allemaal gaat weet ik niet gebruik ik nooit.

Ik sprak juist drie uur geleden met één media, communicatie en conceptmaking experte die zelf websites maakt, voor die zulks ook willen betalen. Zij is heel goed alsook slim (bloedmooi) en gebruikt soms tools die even onwennig zijn. Een google kalender bijvoorbeeld die je tich keer moet accrediteren en je eigen account moet bevestigen met codes etc. Ja onwennig en ik iets minder enthousiast, maar het werkt toch. Dus ik pas me aan.

Het werk wat je erin stopt @Michel is niet altijd gerespecteerd door deze of gene (als gezegde) maar je hebt een prima migratie gepland en uitgevoerd.

Dank bellejt. Het simpele korte antwoord op mijn vraag.

Allereerst, ik vind het super wat je met dit forum doet, Michel. Dat heb je blijkbaar nog niet gezien.

Vind sommige dingen in de software niet de allerlekkerste. Dat klopt.

Stelde alleen maar een heel simpele vraag op een favoriet forum maar kreeg een antwoord wat neerkwam op “ga maar zoeken”.

Vond dat niet allerlekkerst.

En, Tonski, soms kun je gewoon simpelweg iets niet vinden. Zoals de bril die op je neus staat of de zoutstrooier die vlak voor je staat. Of de sleutels en leesbrillen die mijn vrouw permanent weer kwijt is en waarom ze 10 leesbrillen heeft. Zo erg is het bij mij nog niet, maar soms kan ik ook iets niet vinden en stel dan een vraag. Doe ik wel af en toe en mijn vrouw elke dag. Mensen verschillen.

Maar zag nergens die optie en die zit dus niet in de software.

Een simpele aanwijzing zoals bellejt gaf is dan super.

1 like

Oké ik heb wel nog een vraagje, vooruit denkende heeft dat beslist met privacy te maken. Op de oude gebaseerde software forum kon ik zien wie er aanwezig was en actueel in een topic. Dasz niemeer, ik vind dat jammer maar is dat onderdeel van dit nieuw forum software pakket?

groeten Antonius / Ton G is een andere en wordt verdacht van moord, dat ben ik dus niet.

1 like

oké gezien!

p.s. in darkmode fijner voor de ogen had ik het even moeten opzoeken, maar werkt!

Dat heb ik op jouw verzoek toegevoegd. Was er dus eerder niet.

1 like