Ja daar heb je wel een punt, want die ondertiteling kan niet aangeleverd worden.
Maar mij boeien ondertitels niet zo als spraak kameleon. Ik zal het eens vragen aan Petry1 die het aangeboden heeft voor VTI met de sources van CommanderData.
via je software beheer moet je wel de vorige versie verwijderen
dan installeer je via IPK geavenceerd de nieuwe IPK van (bijvoorbeeld) je HDD waar je die met ftp / DCC_E2 had geplakt
dan ga je naar die usr/lib/enigma2/python en opent dat bestand mytest.py met rechtermuisknop edit ( DCC_E2) en vervangt op regel 125 het woord False naar True
slaat op en herstart de box via menu of per reboot commando vanuit DCC_E2
Voor het OpenATV 7.2 image is er ook de versie 1.3 die op de Vu+ en andere receivers werkt.
Let wel je moet er voordat ie in een image update komt wel nog al wat voor doen en vooraf gelezen hebben.
Een ding waar men op moet letten is dat je een volgend image upgrade (met de geïnstalleerde versie 1.2 en 1.2.1 voor VTI aangepast) niet online kunt uitvoeren. Dus moet je flashen met USB stick of via hdd met autofullbackup.
Dat las ik ook pas zojuist. Een beetje jammer natuurlijk maar zoveel extra tijd kost het niet.
p.s. hij staat zelfs op mijn ZERO4K zonder harddisk en kan naar de NAS opnemen als je mount + harddisk vervanging!
maar let wel op met de skin die je gebruikt de “skin parts” dienen wel ook passend te zijn gemaakt
U hoeft alleen een skin zonder miniTV te selecteren in het mediabibliotheekmenu en op de groene knop te drukken,
Sluit de mediabibliotheek af met exit.
Start nu Gui opnieuw op zodat de instelling wordt opgeslagen zonder miniTV.
Ik heb getest met Atile HD en VU_HD_1080P.