LCD-TV Philips 37PFL5603D/10 slechte kleuren

@All,

Hoe dom kun je zijn om je naam als bedrijf aan rommel te koppelen en dat te verkopen, dan kun je beter stoppen met het verkopen van zulke producten, gr.

Zilverster.

Ik heb begrepen dat Philips de produktie van de betere scheerapparaten weet erug gehaald heeft naar Nederland omdat de kwaliteit van die apparaten geproduceerd in het oosten ernstig te kort schiet.

Scheerapparaten was trouwens het enige artikel wat redelijk werkte.

Ik heb in huis een Philips, een Pioneer en een Panasonic screen.

Je mag raden welke 2 schermen nog nooit problemen hebben vertoond.

hoi,

Mijn vorige tv was een Philips. Nog eentje met beeldbuis, dolby, subwoofer en alles op en eraan.

Na dik 10 jaar heb ik hem verkocht. Nooit problemen mee gehad.

Mijn broer heeft het kleinere broertje…nooit problemen mee gehad.

Mijn schoonouders hadden een van de eerste k40, na bijna 20 jaar ook maar wegegedaan

De goedkopere toestellen werden niet door Philips gebouwd, maar werden gemaakt in Turkije.

Trouwens diezelfde toestellen werden er ook gemaakt voor andere merken. Er werd enkel een andere kast en naamplaatje gebruikt.

Met deze toestellen waren er wel regelmatig problemen.

Verder is het wel zo dat als er een Philips stuk ging, deze meestal zonder problemen te herstellen was.

De onderdelen kon je overal krijgen.

Als er bv een JVC stuk ging had je soms wel problemen om aan onderdelen te geraken.

Volgens mijn ervaring zijn de toestellen van Philips nog niet zo slecht, maar daarover ging dit topic niet zeker…

mvg

Maar is het nou inmiddels gelukt of nog altijd zoekende naar een oplossing?

Het ic overgezet AS15F maar beeld blijft negatief en beelden blijven een beetje na ijlen.Is er nog een oplossing beschikbaar,heb veel van die fouten in Aurera tot de Essence en daar zit een T420HW03-V0 in.

Het LCD panneel is dus overleden,de enige oplossing is naar de millieu straat,en .., noooit nee nooooit meer een philips kopen.!!

@ jeevan hoof ,je hebt dan massel gehad ,die K40 konden wel eens in brand vliegen.

vervang eens in de voeding C808 (180 uf/400v)

Bedankt ga ik proberen,iedereen een goed uiteinde!!

Goeieavond,

lees op dit forum over kapotte Tcon.

ik heb ook een philips tv waarbinnen kleuren nu negatief zijn.

LCD-TV Philips 37PFL5603D/10

Waar kan ik zo’n tcon bestellen en hoe moet ik deze installeren? En de oude verwijderen? Lees namelijkover solderen?

Ik heb geen technische kennis en kan ook niet solderen.

hoor graag wat te doen?

een andere tv kopen ,ik heb helaas alles weg moeten doen ivm verhuizing.