Hoogste korting haalbaar om klant te blijven?

Nee, denk het niet.. Een deel grijs boeit ze niet. Heeft Canal Digitaal zelfs ooit toegegeven. Het is de WAN CardSharing die een doorn in het oog was/is..

Als ik het deel in mijn eigen huis naar de slaapkamer kan het ook. Zeker handig met de natuurfilms

8 minutes ago, Mimisiku said:

Nee, denk het niet.. Een deel grijs boeit ze niet. Heeft Canal Digitaal zelfs ooit toegegeven. Het is de WAN CardSharing die een doorn in het oog was/is..

Ja daarom gingen ze ook ineens zo moeilijk doen met de extra kaarten ik denk dat ze beiden niet erg waarderen.

Ja, dat kan. Maar de achterliggende gedachte is/was de winstmarge die de rupsjes nooitgenoeg. Met name op de commerciëlen wordt alleen maar herhaald en reclame gepompt. Iets nieuws zie je daar niet. Dat is allemaal 100 x rond betaald, daar hoeft geen prijsverhoging bij.

Ja maar Discovery doet precies hetzelfde al meer dan 10 jaar lang dezelfde programmas herhalen met om elke 7 a 8 minuten een onderbreking, daar hoeft dus ook geen geld bij. Als je het totaal plaatje bekijkt moet een tv pakket juist goedkoper worden anders houden ze in de toekomst geen mens meer over. En het is niet alleen wat er herhaalt wordt maar ook het content wat aangeboden wordt waarvan op de commercielen het meeste niet om aan te gluren is. Het gaat op het einde over het totaal plaatje want je hebt zeg maar 70 zenders en als je gaat zappen kom je niets leuks meer tegen tenzij je van oeverloos herhalen houd.

TV pakketten zullen dus in prijs moeten dalen om de zaak niet in te laten storten.

Dat beginnen ze ook langzaam in te zien.. Ze zien allemaal hun inkomsten instorten. Corona doet daar iets aan mee, maar de klant is de idiote reclamehoeveelheid beu en stapt over naar IPTV. En mede door hun oude programmering én ook daar idiote reclame zit daar ook geen progressie in. Ze zijn allemaal wanhopig en als de dood dat ze Intelsat achterna gaan.. Dplay komt niet echt van de grond en Disney+ en Amazon bieden zich aan voor hele lage prijzen…

Less is more.

Gisteren ben ik gebeld door CanalDigitaal of ik niet alsnog klant wou blijven.

Ze hadden precies hetzelfde aanbod.

2 maanden gratis bij 1-jarig abonnement

of

6 maanden gratis bij 2-jarig abonnement.

Ik heb mevrouw vriendelijk uitgelegd dat ik dat aanbod al eerder ontvangen heb, geweigerd en toch opgezegd.

En dat ik wel klant wil blijven als ze met een beter aanbod komen, anders niet.

Ben benieuwd of ze weer gaan bellen.

Gaat er niet komen… Meer mogen ze niet bieden.. En dan nog moet je oppassen! Mocht je er tóch instinken dan zijn ze er absoluut meester in om óók weer even heractivatiekosten te berekenen per kaart!!! En je 1-jaar toestemming ‘per ongeluk’ 2 jaar te maken…

Veel netter is de WebCare.. Die doen echt wat ze zeggen en je beloven. Temeer omdat je daar natuurlijk tastbaar chatbewijs van hebt. Met de WebCare heb ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen… Dat mag dan óók wel eens gezegd worden..

Beetje vreemd dat je zegt dat ze niet meer mogen bieden.

Ik kreeg bij een verlenging van 1 jaar 11 maanden gratis:

|

|

|

|

|

Gefeliciteerd met je korting

Beste klant,

We zijn blij dat je nog een poosje bij ons blijft! We willen je graag bedanken met:

Je kan de komende 11 maanden kosteloos gebruik maken van het Rijk-pakket en je verlengt je abonnement met 12 maanden.

|

|

|

|

|

2 minutes ago, Intersound said:

Ik kreeg bij een verlenging van 1 jaar 11 maanden gratis…

Ik vind jou bericht vreemd van de 12 maanden 11 maanden gratis, daar doen ze niet aan.

Toch wel dus. Heb bovenstaande bericht aangepast met een stukje van de mail…

Net nog gecontroleerd en de einddatum staat op 30 april 2021…

Lijkt me ook wat ‘Rijk’… Denk dat daar iets verkeerd overgetypt is… Met dat soort kortingen is CDS met een paar maanden failliet…

Aan de andere kant toont dit soort kortingen aan (dat het ervan af kan) dat je als trouwe sukkel dus flink teveel betaalt voor de pulp… Wellicht betalen ze maar een paar Euri voor de standaard pakketten. De rest is al winst en daar kan gemakkelijk de helft vanaf…

Nee hoor, deze overeenkomst kwam telefonisch tot stand. Heb daarna meteen een bevestiging via mail gevraagd. Ben echter al vanaf de nokia 9500 lid van de club en al vrij lang met een dubbele kaart (voor de slaapkamer). Ben echter vorig jaar naar ziggo gegaan om te proberen en heb dit jaar ziggo verlengd met korting en een mediabox next. Toen ik daarop meteen canaldigitaal ging opzeggen was dit het aanbod wat ik kreeg. Echter geen dubbele kaart meer nu.

Ik ben al lid vanaf 1991 (toen nog gewoon FilmNet via d2mac), later dus MultiChoice, Canal+, Canal Digitaal.. Bij niemand een dergelijke korting tegengekomen.. Mind you, niet dat ik zeg dat je het verzint, we kunnen het immers never verifiëren, maar ik denk dat die helpdeskmedewerker niet meer bij die club werkt na zo’n blunder…

Net even WebCare geprobeerd:

Feitelijk wil je dus niet van Canal Digitaal af, maar wil je ze ‘dwingen’ tot een voor jouw acceptabele grote korting die zo hoog is dat zelfs Canal Digitaal die niet wil geven..

Ik wil gewoon een goedkoper pakket, of dat satelliet of iptv is maakt mij niet uit.

Ik heb al opgezegd en ik besef dat ze door mij niet armer of rijker zullen worden.

Maar als ze met een mooie aanbieding komen dan kan ik wel blijven, scheelt mij wat in de portemonnee + overstap en hun één klant.

Als ze nou 4 maanden gratis doen bij 1-jarig abonnement (Rijk)

of

2 maanden gratis bij een 1-jarig abonnement (Riant)

Of is dat te veel gevraagd.

Wel, omdat de rekening door alle abonnees betaald moeten worden, betekent het dat wanneer jij minder betaalt, de rest meer mag gaan betalen.

Je wilt wel blijven, maar voor de laagste prijs, je goed recht.

Maar een klant waar je geld op moet toeleggen is een slechte deal voor iedereen.

8 hours ago, Intersound said:

Ik kreeg bij een verlenging van 1 jaar 11 maanden gratis:

|

|

|

|

|

Gefeliciteerd met je korting

Beste klant,

We zijn blij dat je nog een poosje bij ons blijft! We willen je graag bedanken met:

Je kan de komende 11 maanden kosteloos gebruik maken van het Rijk-pakket en je verlengt je abonnement met 12 maanden.

|

|

|

|

|

Lijkt me dat je een jaar het RIJK pakket gratis bovenop je normale RIANT pakket krijgt. dus dat je wel blijft betalen voor het RIANT pakket?