Help kom er niet meer uit

Heb een dreambox dm800hd heb tv via caiway kabel Twente maar als ik op kabelscan druk zecht hij al gelijk zoeken mislukt

Hij zoekt de zenders niet of hij vindt niks of hij zecht zoeken mislukt

Welke image draait er op? Hoelang heb je deze al?

Ga morgen kijken dan heb ik meer tijd

Openpli staat erop

Heb hem al wel een aantal jaren

Je kunt aan de hand van je postcode even bij je provider navragen wat de instellingen voor jouw regio zijn…

Alles staat goed Qua frequentie

Klaarblijkelijk niet. Anders had hij wel zenders gevonden…

Mogelijke oorzaken:

• Ontvanger tuner defect, testen op een aansluiting waarvan bekend is dat hij wel werkt.

• Aansluiting defect, wanneer je ontvanger wel op een andere plek werkt is je aansluiting niet in orde, bekabeling en aansluiting controleren.

• Verkeerde instellingen op je ontvanger, laad een vorige versie.

Zeker heb alles goed ingevuld

Benden geen probleem op mijn Zgemma h5

Werkte altijd uitstekend paar jaar terug daarna niet meer gebruikt wil hem nu weer gebruiken maar doet het niet

Instellingen van de Zgemma even noteren. Op je DM800HD dan diezelfde waarden ingeven en nog een keer scannen..

1 uur geleden zei Simoneoeroetgerink:

Werkte altijd uitstekend paar jaar terug daarna niet meer gebruikt wil hem nu weer gebruiken maar doet het niet

Toch niet deze hè?

denk dan dat de tuner waarschijnlijk defect is

of sluit de dream eens aan waar je de Zgemma 5hd hebt staan of andersom even proberen

Dit topic kan worden gesloten iemand heeft hem geprobeerd te maken maar nu is hij gebrickd dus dat wordt iets anders kopen was ook al een oud ding had niet eens HDMI

Dit topic kan worden gesloten iemand heeft hem geprobeerd te maken maar nu is hij gebrickd dus dat wordt iets anders kopen was ook al een oud ding had niet eens HDMI

De DM800HD had een DVI naar HDMI stekker. Dat was een speciale kabel die bijgeleverd is. Waarschijnlijk heb je een clone.. Op zich best weer te maken hoor.. Nu heb je waarschijnlijk Err 01-No CA in het scherm..