Ik ben van plan om een multimedia pc te gaan bouwen voor in de huiskamer. Nu heb ik mijn apparatuur in goud kleur, ook wel titanium genoemd. Het is dus wel zo mooi om de platte desktop multimedia kast ook in die kleur te kopen echter kan ik alleen maar zwart of zilver vinden. Ik heb al zo´n beetje alle merken gehad zoals cooler master of thermaltake etc. etc…
Weet iemand of heeft iemand wel eens zo´n goud gekleurde kast gezien van één of ander merk?
Tja, kan ook. Maar het punt is dat ik nu dus op mooie vogel steunen die uit de muur komen twee apparaten heb staan. 1 Goudkleurige Dolbydigital versterker van Yamaha en een goudkleurige Hoge, dus geen slimline, DVD speler. Als ik nu alleen de DVD speler vervang voor een bijna gelijk uitziende kast, dan veranderd er niet veel aan de opstelling maar wel een enorme uitbreiding aan mogelijkheden. En daar heb ik wel een paar centen voor over. Bovendien scheelt het me een huwelijks crisis aangezien mijn vrouw geen pc in de huiskamer wil, en op deze manier krijg ik toch mijn zin
dat is natuurlijk een overweging die we nog niet gelezen hadden
dan kun je geld uitgeven
(als alternatief kun je ook het doorsnee multimedia case {de metalen kast en frontjes} spuiten. Dat kan een spuiter of beetje geoefende hobbyist met de metalic spuitbus voor uch dollar goedkoper dan die case kant en klaar te bestellen. Misschien is dat een idee)
(als alternatief kun je ook het doorsnee multimedia case {de metalen kast en frontjes} spuiten. Dat kan een spuiter of beetje geoefende hobbyist met de metalic spuitbus voor uch dollar goedkoper dan die case kant en klaar te bestellen. Misschien is dat een idee)
Dat is inderdaad ook wel een goed idee, gewoon ergens een oude desktop kast op de kop tikken en die helemaal gaan aanpassen. Ik zal het eens gaan overwegen ondanks dat ik toch denk dat je dat nooit zo strak kunt krijgen als een kast uit de productie.
Heb inmiddels ook al gevonden waar te kopen hier in Spanje enzo, echter schijnt de gouden kleur niet al te populair te zijn. Moet speciaal besteld worden want ze hebben alleen zwart en silver op voorraad.
Hoogst waarschijnlijk wordt het wel die ja, maar het wordt een project dat ik rustig moet gaan opbouwen. Dus ik begin met de behuizing, die eenmaal aangeschaft rustig een moederbord uitzoeken. Denk dat ik voor het eerst een AMD ga aanschaffen voor dit project. Tot nu toe altijd alleen intel gespeeld.