Helaas pindakaas.
De twee nieuwe winnaars zijn:
Pagina 3, post 11
2e prijs: ** (Mi Mi band 2)**
pagina 1, post 13
3e prijs: **** (Bluetooth Fidget Spinner)
Blizzard en Pionewbee, graag binnen 48 uur het adres anders moet ik nogmaals loten
Helaas pindakaas.
De twee nieuwe winnaars zijn:
Pagina 3, post 11
2e prijs: ** (Mi Mi band 2)**
pagina 1, post 13
3e prijs: **** (Bluetooth Fidget Spinner)
Blizzard en Pionewbee, graag binnen 48 uur het adres anders moet ik nogmaals loten
PM Verstuurd 3 juni 2017 - 18:17
Alleen van Blizzard nog niets gehoord.
Het is mooi geweest voor Blizzard.
HappyLlama als jij m wilt, is de spinner voor jou!
Graag het adres waar we hem naartoe mogen sturen.
Wel jammer dat er zo weinig winnaars antwoorden. Er zijn er anders genoeg die interesse hebben
Zo’n Fidget spinner lijkt me wel leuk;-)
Als ook de derde winnaar vandaag niet reageert denk ik dat mijn zoontje m wel wil hebben.
Deze giveaway is gesloten en Gearbest heeft de prijzen verzonden.
Ik heb intussen de gewonnen Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS iets meer als een week in huis.
Hij ziet er goed uit en zit lekker om de pols. Het display is klein, maar erg duidelijk.
De stappenteller en hartslagmeter werken prima. Goede aansporing eens wat meer te bewegen.
De software voor de mobiele telefoon is uitgebreid en duidelijk in het gebruik.
Ik ben er blij mee.
Intussen ook deze ontvangen : Xiaomi mijia 1080P Smart IP Camera
http://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_615275.html?wid=21&lkid=10781799
Een degelijk wifi cameraatje , maar werkt prima en in HD.
Wel flink wat moeten uitzoeken om deze camera te laten werken op mijn smartphone , handleiding is enkel in het Chinees , spijtig genoeg niets meegeleverd in een andere taal (Engels was voldoende geweest).
Via de bluetooth verbinding vind de smartphone snel de camera . Prima opnamen in HD en eveneens de mogelijkheid tot het nemen van snapshots.
Leuk toestelletje met vele mogelijkheden , opname van kleine vergaderingen bvb , en vooral als bewakingscamera doet hij het prima.
Vooral op wifi bereik heeft dit toestel me enorm verrast . Met camera als bewaking geplaatst bij de voordeur heb je overal in huis prima , vlotte en ononderbroken verbinding . Zelfs tot in de tuin op 50 meter afstand.
Goede prijs/kwaliteit product .
Nadelen :
Lange verzendingstijd : reken een 4 à 5 dagen tot het pakket wordt afgeleverd.
De meegeleverde adapter en het cameraatje komen al gauw snel heel warm.
Ben er toch tevreden mee.