Dit moet nu toch wel passen… Was net op zoek naar een nieuw action-cam om onder mijn nieuwe zelfgemaakte quadcopter the hangen. Ik kwam uit bij deze Original SJCAM SJ5000X 4K Sport Action Camera ( Elite Edition ) Met zijn 4K-resolutie moet hij mij aan fantastische air-shots helpen:
Toeval of niet…? Ik ben al geruime tijd geabonneerd op uw nieuwsbrief. Ik heb toevallig zojuist nog op uw site gekeken of jullie ook oplaadkabels hadden voor de Oneplus One. Helaas niet, dus ik moet naar de concurrentie.
Als mijn man ’s avonds, na een dag hard werken, in bed naast me ligt te slapen, dan kan ik met deze in nog even doen wat ik leuk vind. Zonder hem wakker te maken….
Heb al een aantal IP camera’s gehad, maar was daar niet zo tevreden over, volgens “geluiden” op het internet moet deze camera behoorlijk goed presteren.
Pagina 1 van deze loting bevat 14 (post 1 uitgesloten) deelnemers, pagina 2 en 3 elk 15 deelnemers en pagina 4 11 deelnemers.
Met behulp van www.random.org verloten we de 3 items in omgekeerde volgorde zoals in de 1e post.
Eerst vragen we steeds random.org om een nummer tussen 1 en 4 en bepalen zo de pagina, daarna steeds een willekeurig nummer uit het aantal deelnemers op die pagina.
Graag ontvang ik binnen uiterlijk 3 dagen via PM het adres waar de prijs door GearBest naartoe gestuurd mag worden. Na die 3 dagen verloten we niet geclaimde prijzen opnieuw!
Binnenkort een nieuwe giveaway met één hele mooie prijs! Dan gaan we helaas wel uitsluitend verloten tussen actieve leden en kunnen mensen met slechts een paar posts niet meer mee doen.