in wat voor kwaliteit, streaming zal wel maximaal uitzending gemist kwaliteit zijn dan?
Iceberg films de HD collectie in 720p
Grtz Philip
ok, dan misschien toch maar ff installeren
kan iemand de 2.5 voor OE2.0 ff posten dan?
Je kan gewoon een oude versie installeren, en dan vanuit het programma zelf een update doen. Update duurt nog geen minuut.
Heb zojuist nog de oudere versie geinstalleerd bij mijn vader, en zonder problemen direct geupdate naar versie 2.5.
werkt niet op orgineel DMM image, installeert wel maar niks toegevoegd
snap de aanduiding OE 2.0 dan ook niet helemaal, wordt in een hoop 1.6 images ook misbruikt.
werkt niet op orgineel DMM image, installeert wel maar niks toegevoegd
snap de aanduiding OE 2.0 dan ook niet helemaal, wordt in een hoop 1.6 images ook misbruikt.
Ik heb dat nog niet getest maar waar ik deze plugin gevonden heb wordt gezegt dat dit op Oe 2.0 werkt. nu kan het idd zijn zoals jij zegt dat ze menen dat het een Oe2.0 is en in werkelijkheid Oe1.6.Maar goed het blijft een mooie plugin die je zelf kan updaten via de plugin zelf.
Kon hem eerst ook niet vinden, bleek die bovenaan te staan als je op menu drukt. Maar weet uiteraard niet hoe het met de originele DMM Image dus zit.
staat er niet, ook niet onder plugins. net zo als newigma en consorten die vrolijk OE.20. aanduiding voor hun eigen images gebruiken terwijs ze 1.6 based zijn
maar lang verhaal kort werkt dus niet onder een orgineel DMM OE2.0 image
maar lang verhaal kort werkt dus niet onder een orgineel DMM OE2.0 image
Mooi hoef ik dit niet uit te proberen.
heb hem boven ff op m’n 9500 met PLi 3 geinstalleerd
leuk stukje huisvlijt, maar…
helft v/d streams zijn uitzending gemist kwaliteit, icefilm heeft welgeteld 3 titels die ik zelf in het verleden als MKV torrent heb gedownload, de rest is voor mij het kijken niet waard
de andere helft zijn films die nog geeneens RTL8 waardig zijn
de helft van de servers geeft “try later” en IPTV is sling kwaliteit duplo blokken feest op 50" plasma
de webcam streams kenden we natuurlijk al van de diverse settingslijsten
dus een typische ThnX but no ThnX
De kinderen hier vinden het prachtig, maar ik zelf heb het even door gespit maar ook ik heb het idee wanneer ze er genoeg van hebben gaat ie eraf.
op merlin oe2.0 werkt dit nu ook
eerst opkg update doen en dan de plugin installeren
zet plugin in tmp map
via telnet
opkg update
en dan de plugin installeren ook via telnet
opkg install /tmp/*.ipk
daarna box booten, TSmedia is dan te vinden als je op menu drukt
op merlin oe2.0 werkt dit nu ook
eerst opkg update doen en dan de plugin installeren
zet plugin in tmp map
via telnet
opkg update
en dan de plugin installeren ook via telnet
opkg install /tmp/*.ipk
daarna box booten, TSmedia is dan te vinden als je op menu drukt
Dan is de kans groot dat je dit ook moet doen bij de originele Dmm Oe2.0.
ik heb deze plugin netjes kunnen installeren op de dm8000, dm500hd, de vusolo2 en de vusolo, ik merk echter dat bepaalde streams (qmusic) wel werken op de dreambox ontvangers maar niet werken op de vu+ ontvangers, iemand enig idee hoe dit te verhelpen ? iets extra te installeren ?
ik heb deze plugin netjes kunnen installeren op de dm8000, dm500hd, de vusolo2 en de vusolo, ik merk echter dat bepaalde streams (qmusic) wel werken op de dreambox ontvangers maar niet werken op de vu+ ontvangers, iemand enig idee hoe dit te verhelpen ? iets extra te installeren ?
Sommige streams zijn Windows Media Video (wma,wmv/asf)
een DM kan WMV wel afspelen maar een VU nog niet
VU zal deze videocodec eerst moeten implementeren
En als je de stream in de zenderlijst plakt? :
#SERVICE 4097:0:1:0:0:0:0:0:0:0:rtmp%3a//vmmaeventlivefs.fplive.net%3a1935/vmmaeventlive-live/vmma.radio-sdh:Q-music TV
#DESCRIPTION Q-music TV
hallo heb ook ts media geinstalleerd werk mooi , maar kom er niet uit de nederlandse ondertiteling .wie weet hoe dit werkt ?/
mvg
hallo heb ook ts media geinstalleerd werk mooi , maar kom er niet uit de nederlandse ondertiteling .wie weet hoe dit werkt ?/
mvg
grtz Philip
bedankt voor de reaktie .lijkt me zo omslachtig .dacht gewoon de menu knop in drukken keuze nederl ondertiteling en klaar
heb een dreambox 800 se .als ik menu intoets krijg je een keuze van verschillende sub titels . soft .
mvg gerard