Gevonden ergens op een Site TSMedia voor Oe2.0 enOpenPli 3.0

Ik heb een mooie plugin gevonden, ik weet niet of die al bekent is bij jullie het gaat om TS-Media plugin.enigma2-plugin-extensions-tsmedia-oe2.0_1.8_all.ipk

Dit is zeker een mooi programma

Ik heb een mooie plugin gevonden, ik weet niet of die al bekent is bij jullie het gaat om TS-Media plugin.[enigma2-plugin-extensions-tsmedia-oe2.0_1.8_all.ipk](< base_url >/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=128396)

Als jij nog iets anders vindt, mag het zeker ook gepost worden.

Bedankt!

Zeker een mooie plugin, ik kende het al een tijdje.

We zitten nu bij versie 2.2 en het werkt allemaal prima.

Zeker een aanrader.

Lijkt leuk, tot je een icefilm met ondertiteling wil kijken

Dat kan toch, er is zelfs een mogelijkheid om subtitleplayer te downloaden en voordat je de film afspeeld kun je de ondertiteling instellen.

De juiste handelingen staan op de site van de plugin.

Dat kan toch, er is zelfs een mogelijkheid om subtitleplayer te downloaden en voordat je de film afspeeld kun je de ondertiteling instellen.

De juiste handelingen staan op de site van de plugin.

Al geprobeerd? Blijft niks synchroon

Zou toch handig zijn als er even bij stond wat deze plug-in allemaal kan…

Zou toch handig zijn als er even bij stond wat deze plug-in allemaal kan…

Koffie zetten, strijken, stofzuigen, afwassen, gewoon een super plugin…

Je kan hem ook gewoon installeren en kijken wat hij kan..

of je klikt even op het fototje kan je het allemaal zien…

TSmedia 2.3

-All net media in one(movies,tv shows ,Tv series,youtube,dialymotion,IPTV feeds and more)
-Movies and series from popular sites 1channel.icefilm,movie2k,istream,cinestream
-Youtube in different way and customized for user entries with non stop playing feature
-iptv feeds from all countries
-All required tools available:multiple background download,easy search,playing media in different ways,adding to favorite,exporting to bouquet format

Updates:
-movie2k series added to net TV section
-improvement of movie2k movies,1channel and icefilm
-added many tools to mytube
-fixed bugs mentioned by users in previous versions

Installation:
-upgrade to new version from update icon of previous versions
-From TSpanel/TSmedia
-By telnet method after downloading the links dow to box/tmp folder

Grts.

enigma2-plugin-extensions-tsmedia-oe1.6_2.3_all.ipk

enigma2-plugin-extensions-tsmedia-oe2.0_2.3_all.ipk

1 like

alleen de ondertiteling loopt niet helemaal goed hoe los je dit op

werkt niet met merlin2 oe2.0

werkt perfect met newnigma2 oe2 .

bedankt

zoals de meeste van jullie al wel zullen ondervonden hebben is het bijna een onmogelijke taak

om de ondertitels in sync te krijgen.

oplossing ;in mijn voorbeeld de film Ted(2012) van ice movies(HD collectie, deze zijn in prima kwaliteit)

download de film en ondertitels

de gedownloade files zijn     film; Ted(2012).mpg   en ondertitels; Ted.2012BRRIP.XVID-AC3-Pulsar.srt

verander de naam van de ondertitelfile in de exacte naam van de film(oppassen met leestekens/spacies enz.)

de naam van de ondertitels word dus;  Ted(2012) **.** srt

plaats de ondertitel file in dezelde map als de film( om het nog gemakkelijker te maken kan je in de instellingen

van de subdownloader het zelde path opgeven als de film)

je kan nu de film afspelen en de ondertitels aan/uit zetten(gele/audio knop) zoals je doet bij normale opnames.

je zal merken dat de ondertitels in perfecte sync lopen zonder nog iets extras te moeten doen

je kan de film ook op de normale manier pauzeren/afspelen.

ik heb dit getest met 3 films en werkt tot nu toe perfect.

hoop dat ik hier een paar mensen gelukkig heb kunnen maken.

feedback word zeer op prijs gesteld

grtz Philip

Dat is een goede tip vind ik, maar dat had ik al gezegd hier maar is blijkbaar verwijderd.

Ondertussen zitten ze bij versie 2.5

maar wat kan je hier nou mee? lijkt me niet meer dan een pane/menu om je diverse media en streams te sorteren?

of doet het zelf ook nog wat?

zoals de meeste van jullie al wel zullen ondervonden hebben is het bijna een onmogelijke taak

om de ondertitels in sync te krijgen.

oplossing ;in mijn voorbeeld de film Ted(2012) van ice movies(HD collectie, deze zijn in prima kwaliteit)

download de film en ondertitels

de gedownloade files zijn film; Ted(2012).mpg en ondertitels; Ted.2012BRRIP.XVID-AC3-Pulsar.srt

verander de naam van de ondertitelfile in de exacte naam van de film(oppassen met leestekens/spacies enz.)

de naam van de ondertitels word dus; Ted(2012) . srt

plaats de ondertitel file in dezelde map als de film( om het nog gemakkelijker te maken kan je in de instellingen

van de subdownloader het zelde path opgeven als de film)

je kan nu de film afspelen en de ondertitels aan/uit zetten(gele/audio knop) zoals je doet bij normale opnames.

je zal merken dat de ondertitels in perfecte sync lopen zonder nog iets extras te moeten doen

je kan de film ook op de normale manier pauzeren/afspelen.

ik heb dit getest met 3 films en werkt tot nu toe perfect.

hoop dat ik hier een paar mensen gelukkig heb kunnen maken.

feedback word zeer op prijs gesteld

grtz Philip

Kan je ze ook syncen als je ze gewoon streamt ?

ja hoor, dit is standaard, je plukt ergens een MKV vandaan, ergens anders een SRT, renamed deze et voilla de ondertitel verschijnt.

snap niet wat dit met deze tool te maken heeft?

maar wat kan je hier nou mee? lijkt me niet meer dan een pane/menu om je diverse media en streams te sorteren?

of doet het zelf ook nog wat?

Je gaat bijvoorbeeld naar een lijst met films, klikt op de film en je kan kijken. Zonder downloaden, dus direct streamen. En niet alleen films, ook series, iptv, youtube etc.

Ook de nieuwste (bioscoop) films kun je direct kijken.