Wie van jullie heeft openpli in gebruik op de dm900 UHD. Een kennis van me is niet tevreden van zijn OpenATV image… komt niet zo vertrouwd over na jaren openpli waarschijnlijk. Zelf heb ik geen DM900. Dus als openpli stabiel draait op de DM900 zou ik misschien er gewoon openpli opzetten.
Ik weet wel dat er andere en betere images zijn, maar deze man wil gewoon een stabiele box om te kijken zonder meer…
Wie van jullie heeft openpli in gebruik op de dm900 UHD. Een kennis van me is niet tevreden van zijn OpenATV image… komt niet zo vertrouwd over na jaren openpli waarschijnlijk. Zelf heb ik geen DM900. Dus als openpli stabiel draait op de DM900 zou ik misschien er gewoon openpli opzetten.
Ik weet wel dat er andere en betere images zijn, maar deze man wil gewoon een stabiele box om te kijken zonder meer…
Grtz
als hij zonder zorgen en gedoe wild kijken zou ik openatv nemen hier ook jaren gehad werkt super
De zgn. nep images van PLI voor de dreamboxen, dus ook voor de DM900UHD, draaien perfect op de toestellen.
Wat we wel ondervonden is dat je soms zo’n image progt en dat de box crasht (groen scherm), geen probleem dan neem je gewoon de volgende image en die werkt dan wel.
Een kennis van me is niet tevreden van zijn OpenATV image… komt niet zo vertrouwd over na jaren openpli waarschijnlijk. Zelf heb ik geen DM900. Dus als openpli stabiel draait op de DM900 zou ik misschien er gewoon openpli opzetten.
Ik heb de pli van 12.02.2017 even geïnstalleerd en werkt op de dm900
openpli-4.0-beta-dm900-20170212.rootfs.tar.bz2
Alleen screenshots naar de PC geven nog altijd een zwarte achtergrond i.p.v. het TV beeld,
ook via de openwebif zwart. Streamen werkt dan wel; de rest ook.