Gaasperdammertunnel geopend

Zie ik gisteren bij het journaal met een hoop tamtam de opening van die tunnel. Komt dit beeld voorbij en dan denk ik: Wie gaat de muur als eerste raken?

Zal eens met de scooter proberen

Dit zal niet voor dronken chauffeurs zijn, ik ben al blij dat ik niet rij!

Timm1983

Is dat die bocht die gefinancierd is door de Nederlandse vereniging van schroothandelaren?

Zoiets kunnen ze alleen in Nederland verzinnen… Denk dat die landmeter flink heeft gezopen.. Je hoeft niet dronken te zijn om deze tunnel te ‘nemen’, maar het helpt wel

Voor F1 liefhebbers, de eSses van Suzuka

Wat een telefoons aan de muur..:open_mouth::grin:

5 uren geleden, Mojo zei:

Zie ik gisteren bij het journaal met een hoop tamtam de opening van die tunnel. Komt dit beeld voorbij en dan denk ik: Wie gaat de muur als eerste raken?

Ik kan zien dat deze foto met een behoorlijk lange telelens is gemaakt, zodat de bochten overdreven kort op elkaar lijken te liggen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over de verkeersveiligheid. In de afgelopen tijd heeft de fotopers de telelens ook een paar keer “misbruikt” om aan te tonen dat men veel te dicht op elkaar zit in Coronatijd.

je vraagt je af waar die bochten eigenlijk zijn als je de animatie gezien hebt!

Je moet de linker baan aanhouden om de afrit te nemen. Dat gaat deuken opleveren.

En waar is de afslag naar Weesp gebleven?

wie moet er nu naar Weesp? :rofl:

17 uren geleden, Donkeyman zei:

Ik kan zien dat deze foto met een behoorlijk lange telelens is gemaakt, zodat de bochten overdreven kort op elkaar lijken te liggen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over de verkeersveiligheid. In de afgelopen tijd heeft de fotopers de telelens ook een paar keer “misbruikt” om aan te tonen dat men veel te dicht op elkaar zit in Coronatijd.

Zie de telefoons; die hangen echt niet om de 2 meter.:grin:

3 hours ago, Tonskidutch said:

wie moet er nu naar Weesp? :rofl:

Nou, Weesp heeft verschrikkelijk gezellige kroegen, hoo!

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

wie moet er nu naar Weesp?

Ik niet. Zou er niet dood gevonden willen worden. Maar het is wel mijn alternatieve route naar huis in tijden van drukte op de weg. En dan is een afrit toch wel handig :grinning_face_with_smiling_eyes:

18 uren geleden, johnno zei:

Nou, Weesp heeft verschrikkelijk gezellige kroegen, hoo!

Met de auto naar de kroeg, jaja

denk je niet dat Café Gambrinus beter is op kruip afstand?

12 uren geleden, Psychosammie zei:

Maar het is wel mijn alternatieve route naar huis in tijden van drukte op de weg

dat kun je tot 2022 vergeten dat je tomtom dat als alternatief vanuit Adam-Oost correct weergeeft

p.s.

Middenweg - Provinciale weg - Gooilandseweg is toch de beste uit Amsterdam richting Baarn?

22 uren geleden, Psychosammie zei:

Je moet de linker baan aanhouden om de afrit te nemen. Dat gaat deuken opleveren.

En waar is de afslag naar Weesp gebleven?

Waarschijnlijk kan je naar Weesp via een van de Zuid-Oost afritten.

59 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dat kun je tot 2022 vergeten dat je tomtom dat als alternatief vanuit Adam-Oost correct weergeeft

Dat denk ik niet. Ieder kwartaal nieuwe kaarten. De nieuwe op en afritten rond Schiphol zaten met de eerste update ook goed op de kaart.

Ik ga vanuit Schiphol richting Hilversum. A2 Vinkeveen is het probleem. Dan is via Weesp vaak sneller.

oké

maar ik heb zelf toch wel 2 jaar lang navigatie moeten uitzetten op ringweg Eindhoven en Maastricht zodat ik niet van de rijbaan geraakte…

hetgeen ook bij dergelijke grote bouwplaatsen aangekondigd wordt

Op 6-7-2020 om 15:39, Mojo zei:

In Frankrijk ging dat ook al mis:

3 likes

:grin::grin: