via de bekende pool fun 3-1 met v2.4 beschikbaar.
wat is de url van die pool???
kijk in je P.M
zou ook graag de url van die pool hebben via p.m.
many thxs
Wat is dat precies die 2.4??
verschil met de andere files?
tx
btw kan je mij die link ook ff pmen?
bvd
Zou ook graag de url van die pool via pm willen.
Hartelijk dank.
Originally posted by K-L:
Wat is dat precies die 2.4??
verschil met de andere files?
tx
btw kan je mij die link ook ff pmen?
bvd
Het verschil is de flash 2.4
Schakelen gaat zonder problemen.
C+ probleem opgelost stream klaart sneller
Is een verbetering als je het mij vraagt
Greetzz
MaRRaD
[09-09-2001: Message edited by: MaRRaD]
Inderdaad probleem c+ oopgelost
Heb na lang zoeken veel gevonden , maar de pool is mij nog steeds onbekend.
Wie helpt?
have fun, dism
zou iemand een tip kunnen geven over die poolse site
@DISM je hebt p.m
@Maveric je moet in my profil P.M.
aanvinken
Greetzz
MaRRaD
Is gebeurd,sorry had ik niet in de gaten.
Originally posted by maveric:
Is gebeurd,sorry had ik niet in de gaten.
Je hebt pm.
@MaRRad bedankt voor de snelle hulp.
mij ook ff pmen aub???
bvd
zou ik tof vinden
getest de fun 3-1 met flash V2.4 op een humax 5400 met loader H1.37 en een humax met loader H 2.08 met de +cam 3.2 nl final van 5 sept.
Fix voor Canal Digital Irdeto ( Irdeto status 16 ) is opgelost.
Schakeld goed tussen Ird,Seca en Via. en omgekeerd
Stream gaat direct open,en zappen gaat vrij snel.
De Crd file omgezet naar Hex ,maar de Viasat kanalen( o.a TV 1000 ) werkte niet ,dus de eeprom van 6-9 gebruikt.
ik wil ook graag die pool effe bezoeken, wie wil me die url effe sturen??
alvast bedankt.
Heb v2.4 uitgebreid getest en het ziet er heel goed uit. Het beste tot nog toe in de zin dat ik nog geen enkele vastloper heb gehad. Maar er zijn toch nog wel enkele puntjes overgebleven:
- Probleem met C+ NL is in zoverre opgelost, dat C+ 1 en 2 weliswaar goed openen als je er vanuit een andere provider naartoe schakelt. Maar ze worden geopend in Irdeto. Daardoor gaat nu het doorschakelen naar 16/9 en Cine Cinemas niet meer lekker. Ik moet soms heen en weer zappen om ze open te krijgen. Ik ga vandaag eens de C+ Irdeto eruit slopen om te kijken of dat niet veel beter werkt.
- Het schakelen gaat niet altijd even snel. Soms is het sneller dan ik gewend was van v2.3, maar soms ook trager. Met name van de ene provider naar de andere kost meer tijd. Andere kanalen van dezelfde provider gaat snel en probleemloos, behalve heel soms bij de Stream ppv kanalen.
Het grootste voordeel tot nog toe vind ik echter dat ik nog geen enkele vastloper heb gehad zoals bij v2.3 toch nog steeds wel voorkwam. Met name bij het schakelen van een willekeurige provider naar een Palco of Kiosque kanaal.
Ik heb hier overigens de 3.2 patch van Hemp in mijn Humax.
Bye
Duwgati
[10-09-2001: Message edited by: Duwgati]
Kan iemand mijn ook de pool adres sturen? SVP.
Trouwens, Duwgati, heb ik per ongeluk een DS9 op een GWC geproggged. Werkt Lekker, onvoorstelbaar is dat. Had nooit verwacht.
Is er echter een Fun/Pic II nodig voor DS9 nodig???
Patch is Hum 3_2, Loader H1.07
Wil ik zojuist het C+ NL Irdeto gedeelte eruit slopen, wat schetst mijn verbazing; Zit er niet meer in!
Nou verklaart dat natuurlijk meteen waarom het schakelen naar C+ ineens zoveel beter gaat dan voorheen. Maar nu sta ik wel voor een raadsel. Waarom heeft de kaart nu moeite met openen van C+ 16/9 en Cine Cinemas
Daar begrijp ik niets van. Hij gebruikt nu alleen nog seca voor C+ dus zou het allemaal vlot moeten kunnen.
Enfin ik zoek nog eens verder.
Bye
Duwgati