Ik krijg hier tegenwoordig 2 rijen met Topics en Nieuw ipv een simpel overzicht van het hele forum zoals bij elk ander forum waar je simpel kunt kiezen. Kan dat niet anders?
Ik klik dan maar op nieuw en krijg dan wat nieuwe maar niet alle en ook niet de laatste. Ik kwam hier altijd graag maar dit is wel erg vervelend. Misschien ben ik gewoon een ouwe zeur die zich niet aan wil passen aan ietwat vreemde veranderingen.
Tja, ik heb niet zoveel moeite met die 2 kolommen maar ik gebruik een groot scherm. Alle categorien (de linker kolom) passen in 1 keer op mijn scherm. De kolom met “nieuwste” helpt me om niet willekeurig alle topics door te nemen die ik al gezien heb, het is dus best wel efficient.
Wat mij betreft hoeft dit niet “anders” en zeker niet terug naar het oude - hoewel ik ook niet altijd voor verandering ben
Onzin, je moet minimaal 15 karakters gebruiken en in 2 woorden is het ook volstrekt onmogelijk een topic met een duidelijk onderwerp te plaatsen.
We willen voorkomen dat leden zaken gaan plaatsen als “help mij”, “vuplus”, “satellietschotel” of andere nietszeggende onderwerpen. Nu moet je even nadenken… phoe, dat is soms best lastig
Dat was op het oude forum niet anders, alleen daar waren het 3 woorden, nu 15 karakters omdat het hier nu eenmaal in karakters gevraagd wordt.
Is het misschien mogelijk om de tweede kolom met een knop te verbergen? Ik snap wel waar de vraag vandaan komt. Ik lees het ook graag liever wat breder. Als voorbeeld neem ik even Wikipedia. Die gebruiken ook kolommen links en rechts naast het verhaal. Deze kun je met de knop “verbergen” uitschakelen.
Ik weet niet hoe flexibel deze software is en wat wel en niet kan, maar ik zou dit persoonlijk ook toejuichen. Als ik trouwens op de telefoon Sat4all bezoek heb ik de tweede kolom ook niet. Dus wellicht dat dit in PC modus ook kan.
Let op, ik geef geen kritiek maar probeer even mee te denken met de vraag van de TS.
Edit: Los hiervan heb ik ook moeite met reacties van maar een paar woorden. Dat dekt vaak zat de lading niet. Een uitgebreidere vraagstelling of antwoord is wel zo netjes.
Zoals je hier duidelijk kunt zien, passen er dan minder fora op 1 pagina, dus de nieuwe layout geeft meer weer.
Het is helaas niet mogelijk die met een knop te verbergen en ik betwijfel eerlijk gezegd ook of de meerderheid van onze gebruikers dat zou willen. Ik heb de klacht van 3 verschillende leden gelezen. Het geeft nu juist in 1 oogopslag inzicht op de nieuwe berichten op het forum.
Ik kan eventueel kijken of ik hier een apart (officieel) thema voor kan kiezen, maar zelf aanpassen ga ik zeker niet doen, want dan zit ik jaren lang vast aan het onderhoud ervan.
@minplus, wat heeft deze vraag in ‘feedhunters’ te zoeken?
Zoals ik al aangaf, Michel, ik kon kiezen tussen DVB’s en Feedhunters en kreeg geen andere mogelijkheid. Feedhunters leek me nog net een heel klein ietsje onzinniger dan DVB’s.
Maar goed, zoals ik al aangaf, ik lees voortaan wat en zal af en toe ergens op reageren maar geen topic meer openen.
Wel jammer dat Sat4all sinds de verandering niet meer standaard in de favorieten verschijnt zoals de afgelopen jaren maar onderaan in de bladwijzers.