Voor NPO in jouw geval gewoon FTA DVB-T, toch? Gratis en geen gedoe met codering. Ik moet het het een CI±kabelsignaal doen (want terrestrisch in de praktijk niet zomaar bereik hier in Antwerpen). BBC en Duitsland gratis schotel, schiet over VRT en Frankrijk, voor zover je aan die twee dingen belang hecht. Daar heb ik dan weer geen eenvoudige oplossing voor.
DVB-T2 is het inmiddels in Nederland, volgens mij zit er een analoge kabel tuner in, terwijl de kabel inmiddels vrijwel overal in Nederland digitaal is.
1 uur geleden, Chewbacca zei:
Als ik het goed heb, kan je met dit apparaat ook DVD-RAM gebruiken, dus opnemen en weer uitwissen. Heb er zelf ook nog een staan, echter werkt het DVD gedeelte niet meer.
Wel jammer wat er staan nog dingen op de HDD die op een schijfje gezet zouden moeten worden. Helaas het is niet anders.
CD, DVD+, DVD+RW en DVD-Ram kan als ik het goed heb beschreven worden.
Ja, de opmerking over T voor NL sloeg op het feit dat dat voor jou de goedkoopste oplossing zou zijn om de eigen zenders te ontvangen. Inderdaad inmiddels T2, was ik even vergeten maar doet wellicht verder niets af aan het feit dat het de oplossing zou zijn met het minste gedoe. Heb tot een jaar of tien geleden nog DVD-recorders gebruikt, o.a. een Pana ES10, waarvan ik vermoed dat hij uit ongeveer dezelfde tijd komt als jouw 65, en die had inderdaad gewoon alleen een analoge kabeltuner.
Ja, de opmerking over T voor NL sloeg op het feit dat dat voor jou de goedkoopste oplossing zou zijn om de eigen zenders te ontvangen. Inderdaad inmiddels T2, was ik even vergeten maar doet wellicht verder niets af aan het feit dat het de oplossing zou zijn met het minste gedoe. Heb tot een jaar of tien geleden nog DVD-recorders gebruikt, o.a. een Pana ES10, waarvan ik vermoed dat hij uit ongeveer dezelfde tijd komt als jouw 65, en die had inderdaad gewoon alleen een analoge kabeltuner.
Ik dacht dat je dacht dat er een digitale ontvanger in zit door je DVB-T aanhaalde, maar lees nu in je bericht analoog.