Zag dit programma ook voor het eerst en zat me toch echt af te vragen of de “dames” er belang bij hadden zo dom mogelijk over te komen om zelf te winnen.
Zag dit programma ook voor het eerst en zat me toch echt af te vragen of de “dames” er belang bij hadden zo dom mogelijk over te komen om zelf te winnen.
Nee dus.
Had ik effe geluk dat de GP was uit gesteld.
Heb me vermaakt, met die snollen.
Wat blijkt,per dom stel is er één van de twee nog dommer
Wat de prijzen betreft:
De mannen gaan voor geld.
Die snollen voor kleding,cosmetica en sieraden
Ik heb er gisteren voor het eerst met verbazing naar gekeken.
Nadat enkele bijzonder vrije en vooral slimme antwoorden de revue waren gepasseerd ben ik tot de conclusie gekomen dat men hier de kluit belazerd en dat dit van te voren is opgezet.
Zo dom kan naar mijn mening toch niemand zijn…of… misschien toch wel?
Het grootste gedeelte van de bevolking is gewoon zo dom, helaas. Het erge is vooral dat die mensen stemrecht hebben, geen wonder dat het land naar de klote gaat. Domme mensen zijn statistisch gezien wel het gelukkigst.
Het nare van dit programma is (heb het snel eventjes opgezocht). Dat ze over doen komen dat alle vrouwen zo denken. Ze zien dit als normaal ofzo. Dit doet me denken aan die straatinterviews met amerikanen.
Maar dit is niet het niveau van de gemiddelde jeugd hoor (hoop ik). Waarschijnlijk hebben ze ze erop geselecteerd. Ik wil altijd nog een keer op het museumplein gaan staan met eenvoudige vragen. Kijken wat de antwoorden zijn.
Ik begin steeds meer te beseffen dat alleen al met het feit dat ik Natuurkunde ga studeren ik tot de intellectuele elite behoor. Zo heb ik mezelf nooit willen zien.