Vandaag vanaf fabriek te horen gekregen dat modus 7 te verkrijgen is met de volgende toetsen:
2-5-6
Druk deze toetsen zéér kort in en vrij snel achtereen. Dus niet te lang wachten want dan gaat hij in de modus van de laatst ingedrukte toets.
Hopelijk kunnen jullie hier wat mee, maar de meerwaarde zie ikzelf ook niet echt van deze modus.[/i]
Zo`n toetscombi is er ook voor modus 8, weet zo niet welke.
Zal straks effe in handleiding kijken, heb er hier nog een stel liggen.
Overigens is Best en Satconn hetzelfde
Staat er bij jouw switch niks in de handleiding?
Ik weet overigens niet of de oudere 10/1 switchen ook een modus 7 en 8 kennen, hier werd destijds niet gerept over deze opties in de handleiding.
Ben nog steeds aan het wachten tot ik de programmer kan bestellen bij die shop, schijnbaar komen ze pas 11 April weer binnen, hopelijk een nieuw model met 8 knopjes voor de modus.
Zo`n toetscombi is er ook voor modus 8, weet zo niet welke.
Zal straks effe in handleiding kijken, heb er hier nog een stel liggen.
Overigens is Best en Satconn hetzelfde
Staat er bij jouw switch niks in de handleiding?
Ik weet overigens niet of de oudere 10/1 switchen ook een modus 7 en 8 kennen, hier werd destijds niet gerept over deze opties in de handleiding.
De leverancier zei dat BEST een andere is dan satconn. Nou ja , maak inzoverre niet uit dat we aleen moeten weten hoe het werkt:-)
Bij mijn programmer zat geen instructie. Ik kreeg deze mondeling en kon bij hem dit nakijken op zijn site.
Ik had in eerste instantie die van BEST. Omdat het voor het eerst was dat ik deze als Un-Comitted gebruikte dacht ik dat ik een schakelfout maakte. Bleek uiteidelijk dat die van BEST (met 7 modussen) defect was . Grrrrrr… Een ander gekregen (de 10/1/ van Satcon met 6 modussen en alles werkte
Ik ben benieuwd wat die modus 7 en 8 nu eigenlijk precies doen. Schakel tecnisch bedoel ik.