Cool TV Guide

Heb mijn box opnieuw geinstalleerd met Openpli 6 maar krijg de Cool Tv Guide app vanuit de feed niet meer werkend na installatie, krijg de melding update naar nieuwe versie, maar waar haal ik die dan weg?

Iemand tips??

Dank is groot…

Tijd voor OpenPLi 7?

Welke Box, geef eens wat info graag.

https://forums.openpli.org/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=87323

hier heb je een ipk bestand

enigma2-plugin-extensions-cooltvguide_Coolman_V7.6.0_all.ipk

Ja, deze versie heb ik het over, die werkt dus niet

Upgraden , en meer info geven over je Box, deze versie werkt wel maar niet meer op ouwe meuk.

Is een solo2 zoals reeds aangegeven, en hiervoor werkte het wel

Actie ondernemen, klagen gaat het niet oplossen.

17 uur geleden zei Tripleboy:

Actie ondernemen, klagen gaat het niet oplossen.

Klagen? Wie klaagt er nou?

Ik stel een vraag… En lezen is ook een kunst, als je geen fatsoenlijke reactie kunt geven houd je dan alsjeblieft afzijdig…

Je stel enkel maar vragen, als we voorstellen om bepaalde acties te doen, negeer je die, onderneem je geen actie, geef je geen antwoorden…

Je klaagt dat het niet meer werkt, je zet er een oude versie van OpenPli terug op, de recente negeer je ondanks onze tip …

Ja Lezen is een kunst, die kan je nog altijd aanleren, verder het probleem dat je hebt en laat aanslepen is amper 10 minuten werk en geen 4 dagen.

Probeer deze eens.

enigma2-plugin-extensions-CoolTVGuide_V7.6.0_OE2.0.zip

1 like

Volgens mij heeft TS al eerder dit probleem gehad. Alle oplossingen staan hier (inclusief het aanpassen aan de HD skin):

Op 13-4-2019 om 18:26 zei waterpas:

Probeer deze eens.

enigma2-plugin-extensions-CoolTVGuide_V7.6.0_OE2.0.zip 854 kB · 6 downloads

TOP, Ja eindelijk, met deze versie,

het werkt weer, nog even nog de skin update erop en alles werkt weer alsvanouds, toch nog mensen hier op de site die sommige problemen begrijpen en kunnen verhelpen zoals in het verleden ook altijd was…

de app in de feed werkt dus niet (goed)

Citaat

In de feed staat volgens mij een oudere versie

Ik zit met het zelfde probleem. Is er al een oplossing. Hopelijk ga ik niet op iemands tenen staan.

Op VUPLUS-SUPPORT waar de maker van de CoolTV plugin wel vaker kwam om hulp te bieden staat te lezen dat je voor bepaalde skins de zogenaamde skinparts nodig hebt opdat de plugin werkt.

De skin die je gebruikt en de bijbehorende skinparts voor plugins is dus belangrijk voor de werking van die plugin

Zelf opgelost al. Opnieuw "dezelfde skin"PLIII geinstalleerd. Daarna Coolguide opnieuw installeren en daar is ie weer!! Bedankt!