Bedankt voor je reactie , ik heb wel het HD pakket de tv enz is up to date met de software (heb ook een gewone HD ontvanger waarop wel alles gewoon werkt)
ik heb zojuist nog een keer gescand maar geen nederlandse hd zit erbij de rest wel erg vreemd!! totaal meer dan 1300 zenders Pfff duurt even
ik ga even proberen om ze handmatig toe te voegen ,met je lijst, laat het wel weten
Hoi laten we even twee dingen uit elkaar houden, je cam heeft niks te maken met het scannen van kanalen deze decodeerd het gekozen en kanaal zodra je deze kiest uit je lijst, dus even terug naar het scannen als je bv 11739 verticaal sym 27500 scant zou je in je lijst oa ned 2 en sbs moeten zien of 11856 verticaal sym 27500 ned1 en rtl4.
Dus ook al heb je geen beeld je zou een van de genoemde kanalen moeten kunnen zien in je lijst van kanalen.
Stap 2 zou dan de info van de cam eens bekijken, ik zag dat je de cam hebt geüpdatet naar de laaste versie ik dacht 3.03.13sp2
Dan zou je ook de data van je kaart moeten kunnen zien kijk dan even naar de datum die begint meestal met 01/01/1990 en dan een datum die ergens in de toekomst is dat betekend dat je kaart up to date is en je beeld zou mogen verwachten, klopt de laaste datum niet en ligt deze in het verleden is je kaart verlopen en heb je geen beeld, geen nood echter je kunt je kaart via de site van CD weer updaten vul op de onderstaande link je kaart gegevens in en je zou binnen het uur weer beeld moeten hebben.
Das nou weer jammer, eerste even een waarschuwing, een ci module vind het niet echt fijn als je hem tijdens het kijken zo uit het slot haalt, er bestaat zelfs de kans dat je module hierdoor beschadigd raakt, beter niet doen dus.
Beter is dan even de kaart uit de module trekken en vervolgens deze er weer in steken.
Ik heb zelf niet de laatste versie van de mediaguard cam maar kan geen kwaad als je eens even het cam menu van je tv induikt en even de instellingen van de cam eens nader bekijkt, wellicht staat er een instelling verkeerd, kijk ook gelijk even of je de laatste versie van de software voor je tv hebt dat scheelt vaak een slok op een borrel.
Mocht dat alle niet baten kun je ook eens bij Canal Digitaal kijken of jou tv wel compatable is met de Mediaguard module.
Ook zou je eens een Aston 1.07 module kunnen proberen deze werkt vaak beter en zeker sneller dan de Mediaguard module.