maak zelf de prio file via http://kos.hdsat.pl/menu-27.html .Openen in firefox.Dan heb je alleen de 100 reeks.Hier weken geen problemen meer sindsdien.Alhoewel ik nu overgegaan ben op oscam.
Waarschijnlijk wordt je prio inderdaad niet gelezen, maar dat kun je toch simpel zien als je cccam in telnet/putty met de hand start en de -d optie?
En het is logisch dat die niet crasht met kaart.. want alleen als de viaccess codering aangesproken wordt zal het probleem optreden. Als je kaart gewoon werkt voor die zender komt dat nauwelijks voor.
Prio wordt wel gelezen aangezien een I:500 het probleem oplost.
Het is gewoon die extra viaccess ecmpid die erbij gekomen is. Op de andere boxen wordt die ecmpid niet aangesproken omdat CCcam beeld gedecodeerd kan krijgen met een van de andere ecmpids en die nieuwe viaccess dus niet uitprobeert.
Oeps, uiteindelijk bleken die andere dozen dus WEL plat te gaan wanneer ik de test 100% hetzelfde uitvoerde; Parasol heeft idd gelijk, was me nooit eerder opgevallen, omdat er altijd wel een kaart met wat rechten in zit.
Toevoegen van I:0500:051910 is idd voldoende.
Gaat in de toekomst natuurlijk zeuren, want dan ga je kanalen missen?
Tsja, voor de M7 provider is CCcam eenvoudig passé… Iedereen weet het, dus waarom nog klooien? Gewoon OSCam uit de feed halen, werkt in principe out of the box. Alleen voor Home sharing wat aanpassingen doen. Als je bij CCcam wil blijven zul je steeds vaker je prio aan moeten passen…
met nieuwere versie van software kon mijn duo2 met de oude cccam ook geen multidecodering meer aan.Met 2.3.0 wel maar gaf problemen.Een switch naar oscam en alles draait netjes zoals ik het wil.
Boxje opnieuw geïnstalleerd helaas de prio vergeten te bewaren en ja gelijk een hoop problemen kan iemand een goed werkende prio hier plaatsen bedankt zou fijn zijn.