Ga linksboven naar zondag 10 september en je scrolt naar beide matchen. Staan allebei er reeds aangeduid , enkel bij Gent-Genk staat het reeds vermeld ( weliswaar verkeerdelijk op de 4,6°E Astra 1E , maar de TP voor 28,2°E is correct ). Voor Standard-Charleroi zal dit wel volgen. Gewoon even enkele dagen wachten.
FreeSports zou volgens hun eigen info 3 wedstrijden per week uit de Belgische Jupiler Pro League gaan uitzenden, daarnaast ook 2 uit de Portugese en Argentijnse hoogste afdeling en ook nog eentje uit de Spaanse 2de klasse.
FreeSports is overigens het FTA broertje van Premier Sports/Eir Sports.
Zondag is enkel de wedstijd AA Gent tegen Racing Genk live op FreeSports te zien, Standard Luik tegen Charleroi niet; die wordt ongeveer een uur later (om 18:55) op FreeSports uitgezonden.
(bij wedstrijden die live zijn, begint de EPG met Live)
Terechte opmerking, want Premier Sports heeft volgens mij de (Engelse) rechten op de Belgische Jupiler League. Zij zenden de matchen in ieder geval al jaren uit. Misschien nu deels verkocht aan Freesports ??
Klopt dan toch, want net even opgezocht. Free Sports behoort toe aan Premier Media (dat ook Premier Sports in zijn bezit heeft). Blijkbaar geven ze wekelijks 3 live matchen uit de Belgische Jupiler League. Bravo voor deze nieuwkomers
Football
-Portuguese Primeira Liga- 2 games a week
-Belgian Pro League – 3 games a week
-Spanish La Liga 2 - 1 game a week
-Superliga Argentina - 2 games a week
-Barca TV - full game from La Liga and Champions League
-Dortmund TV - 1 hour weekly game highlights
-Bayern TV - full game from the Bundesliga and Champions League
-AC Milan TV full game from Serie A and Europa League
Motorsport
-Australian V8 Supercars live
-NASCAR Cup Highlights
-NASCAR Xfinity series live
-NASCAR Truck series live
-Swedish Speedway live in 2018
-Monster Jam highlights
-Arena Cross highlights
-Formula Drift highlights
-FIA World Rallycross Championships highlights
-On the Limit Sport magazine show
Ice Hockey
-National Hockey League – 3 games a week that can’t go live on Premier
-International Ice Hockey Federation – 20 live games from Championships and 5 GB games from Div1A
-Champions Hockey League – 20 live games
-Swedish Hockey League – 2 live games a week
-Spengler Cup live semi’s and final
Rugby League
-50% of NRL live until the end of 2017
-Select games from the Rugby League World Cup live
-Championship Rugby League – Toronto matches in England live
-NRL Full-Time
-The NRL Footy Show
-Rugby League Back Chat
Other Sports
-ATP 250 – 25 events mostly live
-New York, Berlin and Melbourne Marathons
-IAAF Athletix
-Spanish Basketball League and Copa Del Rey final stages
-FEI Nations Cup
-One Championship
-World Series of Fighting
-FIS Magazine show
-Transworld Sport
-Drone Champions League
-Weight Lifting World Championships
-Pro Bull Riding
-Golfing World
-Crankworx World Tour
Tja, nu al gaan speculeren hoe lang het FTA blijft… Het is de bedoeling dat dit kanaal de concurrentie aan gaat met het gratis (lees: FTV voor elke Sky abonnee) Sky Sports Mix kanaal en dus ook open blijft. Of dit nu FTA dan wel FTV voor iedereen met een Sky kaart gaat zijn is mij alleszins onbekend. Geniet ervan zolang het kan.
Standard - Charleroi van zondag 18.00 U was toch hier te bekijken !
Was AA Gent- RC Genk dat ik wilde zien en die kwam er niet en volgens programmering zou de match Standard- Charleroi 1 uur later uitgezonden worden, daarom heb ik dan ook niet gekeken.
Trouwens is er iemand die een Free sport guide on line kan vinden? EPG gaat bij mij maar 2 programma’s ver.