De DM8000 draait zonder problemen openpli 7.3 dus je kunt dit gewoon instellen via het menu. Het zou de overscan wizard kunnen zijn maar dat durf ik niet zeggen. Je krijgt op den duur een scherm en dan kun je de hoeken instellen.
het moet op de TV ingesteld worden en niet op die rare images
Is dat zo ? Ik heb jaren lang een klein stukje van het beeld gemist zonder het te beseffen. Pas toen ik diverse andere ontvangers aansloot die wel meteen zonder instellingen het volledige beeld weergeven zag ik dat ik een stukje van de volume balk miste en toen ik heb ik dat op de dm8000 aangepast. Kortom het ligt niet altijd aan de TV.
bij openvix zit het standaard in dat je het op de box zelf kan instellen als de tv raar doet of het niet ondersteund.Heb het hier met mijn duo2 en de samsung smart tv een tijdje moeten doen.Sinds een aantal images later is het niet meer nodig.
Sinds een aantal images later is het niet meer nodig
dat we vroeger op de dreambox (middels die witte hoekjes breed en hoog) dat moesten instellen, naast de overscan van de TV is bekend maar net zoals je zegt ik heb dat op de Vu+ al zeker 5 jaar niet meer hoeven doen.
Misschien is dat toch iets van de Dreambox drivers in bepaalde images.