Mijn twee maanden oude Kathrein UFS 910 reageert niet meer op de afstandsbediening Batterijen vervangen hielp helaas niet. Ook de net gekochte logitech Harmony 885 wil de kathy niet op andere gedachten brengen. Lijkt me dus dat het apparaat zelf de signalen niet meer oppikt/verwerkt…
heb de stroom er inderdaad al afgehad, maar dit heeft helaas niet geholpen. Knoppen op het apparaat zelf werken wel, maar blijft toch lastig bedienen en zappen is al helemaal niet leuk meer
Ik ben ‘bang’ dat ik mijn aankoop en garantie papieren er bij moet halen. Kom er nu achter dat het lastig is..heb 'm online in Duitsland gekocht.
hartelijk dank voor deze input, dit zal ik vanavond eens proberen.
Ik heb sinds kort een logitech harmony 885 en dat is het enige wat gewijzigd is t.o.v. de tijd dat de Kathy normaal reageerde op de fabrieksafstandsbediening. Met deze logitech zou ik ook de Kathy moeten kunnen bedienen, helaas lukt dat ook niet (wel netjes via de db geprogrammeerd). Er gaat overigens geen lampje op de Kathy branden als ik een toets op een van beide ab’en indruk. Ik zal vanavond ook het logitech spul eens helemaal uitzetten.
Ik heb drie verschillende ‘extenders’ voor AB’s. Die ontvangen het IR licht van de Kathrein AB, verzenden dat via 433MHz en zetten het weer om naar IR. De Kathrein krijgt wel de IR codes voor z’n kiezen, maar reageert daar niet op.
Ik heb verschillende IR led’s getest: geen resultaat.
Het lijkt erop, dat het IR filter in Kathie erg smal is en op een golflengte staat, die mijn led’s niet kunnen maken.