Vandaag de nieuw Zgemma H17 combo (DVB S2X ) ontvangen en aangesloten. Als werkt met uitzondering van de zenders op 5 West.
Ik zie een signaalsterkte en bij het binnen halen van de zenders geeft die - niets gevonden -
software Open ATV 8.0 en OpenPli geprobeerd. Zelfde resultaat.
Wat zijn nog de mogelijkheden?
Met de VU plus krijg ik wel beeld en worden ze ingelezen.
Handmatig instellen gedaan, ook de gold en de daarbij behorende instellingen.
signaal is goed.
Ook met de plug-in MIS/PLS LCN Scan gedaan, geen pakket gevonden.
Net even de specs bekeken van deze Zgemma H17… Gewoon een DVB-S2X / DVB-C/T tuner waarvan 13 in een dozijn….Géén MIS compatibiliteit dus géén Multi Input Stream zenders… Overduidelijk de verkeerde ontvanger voor dit doel gekocht.
Net even de specs bekeken van deze Zgemma H17… Gewoon een DVB-S2X / DVB-C/T tuner waarvan 13 in een dozijn….Géén MIS compatibiliteit dus géén Multi Input Stream zenders… Overduidelijk de verkeerde ontvanger voor dit doel gekocht.
Ik weet niet of dit klopt. World of satellite plaatst ’ m in de categorie multistream-ontvangers.
Ze vermelden Multiple stream process. Hiermee bedoelen ze simpelweg dat de chip intern meerdere streams kan verwerken maar heeft niets te doen met MIS qua tunen!! Populaire verkoop sites hebben dit vertaald/geïnterpreteerd als MIS en bieden ontvangers aan als MIS compatibel….
Update:
Er zit een bug in de officiële driver 1.0.0 waar de MIS niet correct wordt verwerkt!! driver 1.0.0.2 lost dit probleem op waardoor MIS wél correct wordt ondersteunt.
Nieuwe driver wordt aangeboden op diverse TBS6902support sites.