Ik werk ff met win2000 en met “partition NTFS” geinstalleerd, nu is het bekend dat dit trage werkt als xp, mijn vraag is hier een update voor, zodat win2000 op NTFS net zo snel werkt als NTFS onder XP ? en zo ja, hoe noemt men dit bestand ? zodat ik het ff kan downloaden ,en neen ik
wil niet via windows update, mijn win2000 mag van mij geen 1sec verbinding maken met het net.
Ik werk ff met win2000 en met “partition NTFS” geinstalleerd, nu is het bekend dat dit trage werkt als xp, mijn vraag is hier een update voor, zodat win2000 op NTFS net zo snel werkt als NTFS onder XP ? en zo ja, hoe noemt men dit bestand ? zodat ik het ff kan downloaden ,en neen ik
wil niet via windows update, mijn win2000 mag van mij geen 1sec verbinding maken met het net.
kolder van het eerste uur. lekker connecten die handel.
Zal eerst ff uit de doeken doen dat ik windows alleen gebruik
als ik heel af en toe een keer een game wil spelen, dus Inet daar hang ik hem niet aan, daarvoor gebruik ik een betere OS
b.v Linux, dus aan die service pack heb ik niets aan, die rommel is alleen dat die gatenkaas iets meer dicht getimmerd zit, maar goed er is dus geen oplossing, niet erg, ik wen der wel aan, bijdeze wil ik ieder toch bedanken voor het meedenken
Ach dat heb ik wel goed geregeld, ik gebruik hier een duel boot, + als ik windhoos opstart, heb ik in in windhoos mijn ethernet kaart op uit gezet, gevolg hier van, er kan nooit gebagger binnen komen op mijn systeem
Tja die bagger ligt aan jezelf… als jij niet weet hoe jij je windows mot securen (updaten en patchen) en geen firewall erop hebt etc dan is het vragen om problemen. Een beetje windows de schuld gaan geven , en denken dat je met een w2k machine niet het internet veilig op kan lijkt me wat kortzichtig..