de laatste tijd,worden mijn teksten berichten bij facebook gewoon gewist.het gaat hier niet over spam illigale info of zoiets,maar teksten met soms min of meer advertentie.dit gebeurt niet bij andere leden,dus denk ik dat advertentie die niet overdreven is,toegelaten is,maar nee,als ik een bericht om het even wat post,dan is het een uur later weg.
ik ben dan ook geen fan meer van facebook,door die vervelende sensuur,die bvb niet gebeurt bij tn en bc,met hun overvloedige reclame,of betalen zij daarvoor?
Ik heb het hele concept van al dat soort media nog nooit begrepen.
Wel dat is heel simpel uit te leggen naar mijn idee, Facebook is een GRATIS platform voor de gebruiker om allerlei dingen te kunnen delen via het internet op een eenvoudige manier, sommige mensen hebben hier nu eenmaal behoefte aan schijnbaar net zoals wij hier dingen delen zeg maar.
De marketing media is hier uiteraard erg happig op omdat ze heel makkelijk en gericht hun doelgroep kunnen bereiken hier zullen ze uiteraard voor moeten betalen
Op het moment dat er wel betaald moet worden om een account op Facebook te hebben dan vermoed ik dat het aantal gebruikers van Facebook aanmerkelijk terug zal lopen, let op dit is mijn vermoeden en ik zeg niet dat dit gaat of zal gebeuren.
Oftwel de Marketing bedrijven zullen een grote rol spelen of Facebook GRATIS blijft in combinatie met de Facebook gebruikers uiteraard want als geen mens Facbook meer gebruikt, tja dan kan je zelf wel verzinnen hoe of wat er gaat gebeuren lijkt me.