Laatste tijd veel stress op het werk nu heb. Nu heb ik last van chronische moeheid en is bloedvatenstelsel lijkt helemaal van slag, spataders in een periode van 2 weken gekregen. Nu kreeg ik via een vriend te horen om eens te denken aan Osteopathie.
Ik heb zelf wel last van de nek en rug en daar helpt het wel redelijk goed voor. Nadeel is dat het bij mijn Osteopaat 30 euro per keer kost en daar krijg je van de ziekenkas niet veel van terug (België he).
Het is wel een hele goeie Osteopaat (Hij is trouwens ook gewone Kinesis of Fysioterapeut zoals de nederlander zeggen).
Ik heb de ervaring dat je er met Osteopatie sneller vanaf bent dan met “gewone” kine maar ik weet niet of dat in jouw geval verschil gaat maken
Ik heb geen verstand van jouw symptomen.
Maar ben je al eens naar een dokter geweest ? (Ik moet daar toch altijd eerst langs om een verwijsbriefje te gaan halen). Misschien gewoon wat vitaminen of ijzer te kort ?
Dat ziet er niet erg rooskleurig uit als ik dat zo lees.
wat te doen aan stress?
hebben jullie andere goede tips? sporten kan ik niet ben echt op.
mijn bloedvatenstelsel is erg zichtbaar op mijn schouders en benen.
Dit komt door de langdurige stress. De huisarts zegt ontstressen, maar ik schrik als ik in de spiegel kijk.Abnormaal is het niet zegt ie,hebben veel mensen kun je heel oud mee worden.
Ben in behandeling bij psycholoog.
Maar ik wil dat die bloedvaten niet meer zo zichtbaar zijn.Zware vermoeide benen, voel me echt niet goed.Burn out? slik omega 3 en vitamine B tabletten.
Ik ben pas 31 jaar.Ik weet dat dit geen medisch forum is, maar ik weet dat hier veel sat vrienden zijn. Misschien dat iemand me kan helpen.
De opleiding schijnt niet veel voor te stellen een paar weekenden in een jaar.