Tot mijn verbijstering hoor ik van de buurvrouw, die ik net in de lift hal trof, dat zij die meldingen ook heeft gehad met een heel andere provider.
Dan moet toch iets met het signaal van de Nederlandse masten zodanig zwak zijn, in de put misschien, dat de Belgische masten het overnemen en we die meldingen krijgen…
Der staan der echter genoeg hier in de buurt. Afstanden hebben ik ook al eens gemeten tot die masten middels google earth.
Maakt nu gelukkig niet meer uit vanwege de roaming wetgeving van de EU..Vroeger verviel je in het grenstarief en met een GSM was het helemaal prijs….Zolang je in de EU blijft is er niks aan de hand. Gelukkig ligt er een flink stuk water tussen NLen de UK anders hadden we hier aan de kust goed prijs….
behalve het gevaar op reis in de buurt van zwitserland : Telefoon/Roaming: Omdat het buiten de EU/EER valt, kunnen extra roamingkosten van toepassing zijn, tenzij je provider anders aangeeft.
behalve het gevaar op reis in de buurt van zwitserland : Telefoon/Roaming: Omdat het buiten de EU/EER valt, kunnen extra roamingkosten van toepassing zijn, tenzij je provider anders aangeeft.
Nee hoor. Niet bij mijn provider. Daar is het gewoon alle landen van Europa. Dus ook UK en Noorwegen